Pozdravljeni. Pišem Vam ker imam dilemo. V enega fanta sem zaljubljena ž 3 leta in nekaj oz od 4 razreda zdaj sem v 7 razredu. In mislim da je on že skoraj 1 leto v mene ampak sva oba sramežljiva. 1 me je že hotel vprašati če bi bila skupaj ampak je izvedel da je 1 njegov sošolcev v mene potem malo za tistim pa prijatelj. Zdaj so oni trije v 9 razredu saj imamo skoraj 2 leti razlike. Jaz hočem biti z simpatijo skupaj saj sva oba eden v drugega zaljubljena ampak ne vem kako naj to naredim. Pa še valentinovo se bliža in ne vem če naj mu darilu dam osebno ali v njegovo omarico, ker se bojim kako bo reagiral, saj sem sanjala da sem mu dala darilo in me je moj razred še bolj začel hecat o njem oni pa se več niso hoteli  z mano družit. Zaradi teh sanj se bojim. In tudi ne vem kako naj iz peljem to situacijo. Hočem biti z simpo skupaj ampak ostala dva nočem prizadeti in še simpatijo hočem za valentinovo dati darilo. Ne vem če naj to vse da bi bila jaz in simpa naredim na samem in da mu dam darilo, oboje brez tega da bi ostali izvedeli. PROSIM ZA ČIM HITREJŠI ODGOVOR. ŽE V NAPREJ SE ZAHVALJUJEM.
• čl
človek
pozdravljena,
če se di zdi ta si svoji simpatiji všeč se poskusi z njim pogovoriti, če te e sram pred drugimi naredi to na samem. Ne boj se misli da se bodo drugi norčevali iz tee bodi zvesta sebi. Upam da ti je moj odgovor pomagal.
L.p človek
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Pišeš, da si že tri leta zaljubljena v dve leti starejšega fanta in da je tudi on zaljubljen vate, vendar sta oba sramežljiva in se zato med vama ni še nič razvilo. Sedaj si se odločila, da sama narediš prvi korak, toda nisi prepričana, kako bi to storila. Strah te je, ker ne veš, kakšna bo njegova reakcija, poleg tega pa ne želiš prizadeti drugih dveh fantov, ki si jima všeč.
Valentinovo se mi zdi dobra priložnost, da simpatiji priznaš svoja čustva. Menim, da bi bilo najbolje, če mu darilo predaš v živo, saj boš na ta način takoj videla njegovo reakcijo. Glede na to, da je sramežljiv, se morda niti ne bi znal odzvati, če bi mu darilo pustila v omarici, ti pa bi se nato spraševala, kaj si misli o vsem skupaj in ali si mu sploh zares všeč. Če to storiš v živo, boš sebi prihranila negotovost, njemu pa to, da bi moral kasneje sam pristopiti do tebe. Res pa je, da bo to od tebe zahtevalo več poguma, zato je prav, da se sama odločiš, kateri način ti bolj ustreza. Oba sta v redu in verjetno boš z obema dosegla svoj cilj.
Če te je strah, da bi se drugi vpletli v vajin odnos, se mi zdi bolje, da do fanta pristopiš na samem. Tako bo verjetno lažje tebi, pa tudi njegov odziv bo morda bolj iskren, saj ga ne bo skrbelo, kaj si bodo mislili drugi. Izognila pa se boš tudi temu, da bi prizadela katerega od ostalih dveh fantov, ki si jima všeč, in temu, da bi se kateri od njiju iz ljubosumja vmešal v situacijo. Kar se dogaja med teboj in tvojo simpatijo, se ne tiče nikogar drugega kot vaju. Razumem, da ne želiš prizadeti ostalih dveh fantov, vseeno pa se mi zdi najpomembneje, da slediš svojim občutkom in storiš, kar si sama želiš.
Želim ti veliko poguma!
Anja Rakovec, mag. psihologije