Skoči do osrednje vsebine

Vprašanje:

vagina - srbenje

Tema: Spolno zdravje, Zdravje in bolezni

  • um

    uma18

    uma18

    Objavljeno: 20 apr. 2024 11:27

    Živijo,

    že kar nekaj časa se me močno srbi cel predel vagine in zdaj je to začelo ovirati moje vsakodnevno funkcioniranje. Že celo življenje imam bolj občutljivo kožo in občasno sem že doživljala takšna srbenja, ki sem jih potem zdravila s canestenom, in pravilno higieno. Zdaj pa že od januarja jemljem zdravilo proti aknam Retitren in je moja koža povsod po telesu zelo zelo suha. Tako da sklepam, da se je od tega pojavilo zdaj to srbenje? Ali pa tudi od hormonov? Drugače se trudim, da imam dobro higieno, da nosim bombažno spodnje perilo, ozkih hlač sploh ne nosim, itd. Imate kakšne uporabne nasvete ali produkte, ki bi mi pomagali? Ali naj se naročim na pregled pri ginekologu?

    Hvala za nasvet in lep pozdrav!

  • Uredništvo

    Tinkara Srnovršnik

    Objavljeno: 23 apr. 2024 06:34

    Odgovor svetovalke:

    Pozdravljena,

    morda rabo Canestena kombiniraj še s kakšnimi vaginalnimi probitiki za vzdrževanje kislega okolja nožnice in s tem preprečevanja razrasti glivic.

    Lep pozdrav.

    Tinkara Srnovršnik, dr. med., specialistka ginekologije in porodništva

  • Anonimno

    Zagotavljamo ti anonimnost, zato lahko brez skrbi zastaviš vprašanje. Tvojih osebnih podatkov ne objavljamo javno.

  • Brezplačno

    Nič ne stane! Na tvoja vprašanja bodo strokovnjaki odgovorili brezplačno.

  • Strokovno

    V spletni svetovalnici je na voljo ekipa strokovnjakov, ki jim lahko zaupaš. Med njimi so zdravniki, psihologi in drugi strokovni sodelavci.

Obrazec, kjer lahko zastaviš vprašanje

Vpiši vzdevek. Uporabiš lahko: črke slovenske abecede, številke, presledek, - in _

Izberi spol. Ta podatek je pomemben za svetovalca in ne bo javno objavljen. Če podatka ne želiš navesti, to spoštujemo.

Vpiši svojo starost. Ta podatek je pomemben za svetovalca in ne bo javno objavljen. Če podatka ne želiš navesti, to spoštujemo.

Ne najdeš odgovora?

Zastavi vprašanje