Živjo,
malo me je sram ker to sprašujem ampak me zanima ali moram biti tam spodaj res pobrita, saj mi prijateljice govorijo da če se ne pobrijem tam spodaj me bodo fantje med prvim spolnim odnosom ( ki ga še nisem imela) zafrkavali. Probala  sem se že pobriti a me boli.
Prosila bi za odgovor saj sem res zmedena in nevem kaj naj naredim.
Hvala
• bu
bushie
Fant, ki te bo spoštvou, se nebo norca delal. Sicer pa, a mislš, da so pa fantje tam spodi vsi pobriti? Sam kašni gaserji mogoče... :-)))
• Uredništvo
Ida Vraničar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Ana,
najprej bi ti rada povedala, da zelo cenim, ker si z mano delila tako osebno stvar. Razumem, da te je sram – o intimnih temah ni vedno lahko govoriti, še posebej z nekom, ki ga ne poznaš.  Vendar pa se je o teh zadevah potrebno pogovarjati odkrito.
Zapisala si, da te prijateljice spodbujajo k temu, da si odstraniš dlake na intimnem predelu, ker pravijo, da to fantje pričakujejo in da bi se ti sicer posmehovali. Sama pa si tega niti ne želiš, niti ti ni prijetno. Zdi se, kot da si se znašla pod velikim pritiskom.
Včasih se znajdemo v situacijah, ko ne vemo več, kaj si mi želimo, ker nas preglasijo pričakovanja drugih. Ne morem ti podati odgovora glede tega, kaj naj narediš. Saj gre za tvoje telo, o katerem lahko odločaš zgolj ti. Zato te na tem mestu spodbujam, da razmisliš naslednje. Zakaj sem se že v preteklosti poskusila pobriti (iz radovednosti, pritiska, občutka, da moram)? Zakaj bi si jaz želela pobriti? Bi to naredila tudi, če mi tega drugi ne bi rekli? Kaj bi naredila, če ne bi bilo teh komentarjev ali strahu, kaj si bodo drugi mislili?
Najpomembnejše pa je, da se vprašaš, kaj si sama želiš, kaj ti je prijetno, udobno in kaj ne. Kajti pomembno je, da poslušaš sebe in narediš to, kar je okej tebi. Če ti ne ustreza, da si odstraniš dlake, je to popolnoma v redu!
Tudi pomembno je, da tvoje odločitve drugi spoštujejo – tako prijateljice kot fantje. Če bi te nek fant (pri spolnem odnosu) zafrkaval, obsojal zaradi tvojega telesa oz. izgleda, ali je to potem res nekdo, s komer bi si želela intimno izkušnjo ali odnos?
Tvoje telo je in zato tudi tvoja izbira. Ni ene ''prave'' poti.  Pomembno je, da si iskrena do sebe in da odločitve sprejemaš zato, ker tako čutiš ti, ne ker moraš ustrezati drugim. Vem, da je lahko težko in si morda zmedena. Vseeno pa upam, da sem ti vsaj malo pomagala in se boš lažje odločila. Če pa imaš še kakšen dvom ali vprašanje, napiši.
Lepo te pozdravljam,
Ida Vraničar, dipl. psihologinja (UN)