živjo,
Imam vdrt prsni koš in sem se odločil začet telovaditi da malo izboljšam stanje, ali kdo pozna kakšne vaje, ker na netu ful ne najdeš tega.
hvala.
Uredništvo

Odgovor svetovalca:
Živijo,
pozdravljam tvojo odločitev, da se lotiš vadbe, ki bo izboljšala tvoj prsni koš.
V prsnem košu leži ogromen in zelo pomemben organ. Seveda, to so pljuča. Če je prsni koš vdrt, je njegova prostornina manjša in pljuča so stisnjena. Temu rečemo, da je pljučna kapaciteta zmanjšana. Cilj tvoje vadbe bo zato zvišati jo. Kako?
Z redno aerobno vadbo. Vse kar spodbudi globoko dihanje, je prava vadba zate: plavanje, tek, hoja navkreber, veslanje, nogomet, košarka, odbojka, kolesarjenje... Izberi šport, ki ti je najbolj pri srcu. In začni. Vsak dan ga imej 'na urniku'.
Kupi si trak za raztezanje (v Decathlonu) in vsak dan nekaj minut posveti vajam za zgornje okončine. Prsni mišici ti 'bosta hvaležni'. Po pol leta se bosta povečali in delno zakrili vdolbino. Tudi sklece lahko delaš z istim namenom.
Tvoj napredek ne bo viden takoj. Ko pa boš redno vadil nekaj mesecev, se bo povečal volumen tvojih pljuč in tudi okrepljene mišice prsnega koša boš opazil v ogledalu.
Držim pesti zate in ti želim vse dobro
Uredništvo