Dober dan!
Naredila sem traparijo....
Hodim v 7. razred in že nekaj časa mi je všeč fant iz 9. razreda. Vsak odmor sem mu sledila kamor je šel in danes sem se odločila, da mu napišem pismo, da mi je zelo všeč a me je strah da ne čuti enako. Na listu sem ga tudi prosila, če lahko to ostane le med nama. Na listku sem mu napisala svoj SNAPCHAT. Listek sem na skrivaj dala v njegovo omarico.
Po pouku, ko sem šla na kosilo v šoli, sem skozi okno videla, da je imel v roki moj listek, ko je s prijateljem nekam šel (verjetno domov). Srce mi je začelo močno razbijati kakšna bo njegova reakcija.
Odšla sem domov in čakala na njegovo sporočilo na SNAPCHATU, a nisem dobila ničesar. Prav tega sem se najbolj bala, da me bo ignoriral.
Sploh ne vem, kako naj mu še pogledam v oči, saj ga vidim povsod v šoli.
Res je pa, da ne vem, če on ve, da je listek od mene.
Prosim za nasvet
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, Evi!
Pišeš, da si zbrala pogum in svoji simpatiji napisala pismo, v katerem si mu priznala, da ti je všeč. Videla si, da je listek prejel, nisi pa (še) dobila njegovega sporočila. Zdi se ti, da si naredila traparijo in da mu boš po tem težko pogledala v oči.
Morda si v vmesnem času, ko si čakala na moj odgovor, že dobila njegovega. Če je tako, sem zelo vesela in upam, da je bil tak, kot si si želela. Če odgovora nisi dobila ali pa ti ni bil všeč, pa mi je žal. V vsakem primeru ti želim povedati, da se mi zdi tvoja poteza zelo pogumna in nikakor ne traparija, kot si zapisala. S tem, ko si fantu izrazila svoja čustva, si naredila korak proti svojemu cilju oziroma uresničitvi želje, da bi se med vama kaj razvilo. Če nisi dobila odgovora, ki si si ga želela, ti je gotovo težko. Po drugi strani pa si lahko ponosna, da si poskusila narediti nekaj v tej smeri. Izgubila torej nisi ničesar, pridobila pa si izkušnjo, da zmoreš narediti prvi korak. Morda ti bo zaradi tega naslednjič to lažje storiti.
Tudi če je fant tvoje sporočilo ignoriral, ni potrebe, da bi te bilo zaradi tega pred njim sram ali da bi se počutila trapasto. Četudi mu morda nisi všeč ali mu je všeč kdo drug, sem skoraj prepričana, da mu je bilo prijetno prejeti tvoje pismo in izvedeti, da je nekomu všeč. Zelo dvomim, da si zaradi tega misli kaj slabega o tebi. Morda pa zares ne ve, da je bilo pismo tvoje. Veliko je možnih scenarijev, o katerih lahko le ugibam. Odgovore lahko dobiš le tako, da fanta o tem vprašaš ali pa se pozanimaš pri kom drugem, ki ga pozna. Glede na to, da si zbrala pogum za "ljubezensko" pismo, verjamem, da zmoreš tudi to.
Vesela bom, če mi poročaš razplet situacije. Držim pesti, da se izteče po tvojih željah!
Bodi dobro,
Anja Rakovec, mag. psihologije