Živjo,
Jaz sem zaljubljena v fanta, ki je 2 leti starejši od mene, torej je 8.razred. In meni se nekako zdi, da je tudi on vame. Ko smo v šoli čakali v vrsti za kosilo, sem stala za njim, in ko se je hotel vribiti njegov prijatelj mu je on rekel naj gre na konec vrste, ker tam stojim jaz (ponavadi prijatelje spustimo k sebi v vrsto) Večkrat se mi nasmehne, ali me gleda. No, jaz nimam Snapchata, da bi ga lahko dodala in bi v primeru da bi se želela pogovarjati z nijm potrebovala njegovo telefonsko. Zato bi stik s tem fantom začela v živo, ampak ne vem kako pristopit k njemu, ker se ne pogovarjava ravno pogosto. Sem zelo sramežljiva
Hvala za odgovore <3
Lp šestošolka
uf
ufffff
čisto isto kot pri meni
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej vse pohvale, da želiš navezati stik v živo. Je le bolj pristno. Kot si napisala, se fant odziva na tvoje poglede in nasmehe. Nasvet je zelo preprost. Ko bosta naslednjič blizu skupaj ga ogovori. Kar pogumno. Saj bo že par besed dovolj. Če se uradno še ne poznata se mu predstavi. Vprašaj kako ga je, odvisno od situacije. Boš sicer videla kako se bo fant odzval, ampak glede na to, da ti je naklonjen, bo tudi pogovor stekel. Za prvič ne rabi bit pogovor dolg. Potem pa bo ob vsakem srečanju lažje in bo tudi sramežljivost izpuhtela. Kar pogumno.
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja