Živjo stara sem 15 let in imam problem. Nekdo me ustrahuje na snapchatu in nevem kaj naj naredim, sej vem da bi morala povedati starse ampak ne upam. Tega fanta niti ne poznam pisala sma si le 1teden in on trdi da me ima rad med tem ko imam  jaz fanta im ne cutim isto do njega. To da iman fanta sem mu že povedala vsaj 4× pa ni poslusal, sej vem da ga bi lahko blokirala ampak me je ustrahoval da ce ga bom se mi bo nekaj zdogilo. Sprasevaj me je ce bi "mutila" z njim oz. ce bi nekaj imela znjim pa sm mu rekla vsaj 5× ne ampak ni dojel zato sem zacela govoriti "mogoce" ampak to pomeni ne. In danes se je odlocil da mu je dovol in me zacel spet ustrahovat ker ga kao "jebem" v glavo z tem ampak nevem kaj naj ce on ne razume besede ne in nato mi je zacel pisat da je nekmu nekaj napisal o meni in da se naj pazim. Vprasala sem ga ce se mi bo zgodilo kaj fizicnega in je govoril da kao ne ampak da mi bo unicil zivljenje na drug nacin. Res nevem kaj naj naredim strah me je..
• Uredništvo
Urška Žerak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala za tvoje sporočilo. Zelo pogumno je, da si se odločila, da z mano deliš svojo stisko. Verjamem, da to zate ni bilo lahko. Opisuješ, da te je strah, ker doživljaš spletno ustrahovanje. Zelo mi je žal, da to doživljaš. Pomembno je, da se zavedaš, da to kar se ti dogaja, nima nikakršne zveze s tem, kdo si in kakšna si.
Spodbudila bi te, da se o tem nujno pogovoriš z odraslo osebo, ki ji lahko zaupaš. Kako se razumeš s svetovalno delavko na šoli? Bi si morda upala potrkati na njena vrata in jo prositi za pomoč? Predstavljam si, da to zate ne bo najlažje, vendar bi te kljub temu spodbudila, da zbereš notranjo moč in pogum ter narediš prvi korak tako, da svojo stisko zaupaš odrasli osebi. Kaj meniš o tem? Bi zmogla narediti ta korak. Prosim, razmisli o tem. Breme, ki ga nosiš v sebi bo lažje, če ga boš z nekom delila, obenem pa ti pogovor lahko pomaga pri boljšem prepoznavanju lastnega doživljanja ter iskanju načinov spoprijemanja.
Kadar se znajdeš v stiski zaradi doživljanja spletnega nasilja, o tem NUJNO obvesti nekoga,  ki ti je blizu (morda mama, dobra prijateljica, fant) in o tem odkrito spregovori. Lahko pokličeš tudi na TOM telefon (116 111 – vsak dan od 12.00 do 20.00) ali na zaupni telefon Samarijan (116 123 – 24 ur na dan, anonimno). Razmisli, ali je med tvojimi bližnjimi osebami nekdo, ki bi mu lahko zaupala svojo stisko.
Vedi, da nisi sama in da smo tu, da te podpremo. Vesela bom, če se ponovno oglasiš in mi zaupaš še kaj več o svojem doživljanju.
Želim ti obilo poguma in vse dobro.
dr. Urška Žerak, mag. psihologije