Med vikendom je pri meni prespala moja sošolka in ko sma se odpravljali v posteljo sem opazila da mi je postala všeč. V postelji sma se pogovarjali o veliko zadevah kot so fantje, punce, spremembe na telesu... in mi je tudi povedala da so nje všeč punce.
Ko mi je to povedala sem jo probala malo božat po roki, nogi in po telesu in je ni motilo ampak je ona začela božati še mene in v enem trenutku sma se poljubili obema je bilo zelo všeč.. kasneje sem jo poskusila božati po prsih in je rekla da ji zelo paše in ji je všeč.. poskusila sem jo božati tudi med nogami po njenem mednožju in je dala noge še bolj narazen.. po parih minutah se je slekla do nagega in bila sem sprva malo presenečena nato mi je postala še bolj všeč in sem se slekla tudi jaz..nadaljevali sma z božanjem ena drugo po mednožju in se opazovali ko se je vsaka sama božala oz. samozadovoljevala..priznam bilo mi je zelo všeč in takšnih občutkov še nisem doživela nikoli.. jutri pride spet prespat k meni in upam da boma ponovili najino početje ker mi je res všeč.
Zanima me ali to pomeni da sem lezbijka ker fantje so mi tudi všeč?
Uredništvo
Nika Verbič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
pišeš, da ti je postala všeč sošolka in te zanima, kaj to pomeni glede tvoje spolne usmerjenosti. Glede na opisano ti bom s svojim odgovorom skušala pomagati po svojih najboljših močeh, naj pa te že na začetku pomirim, da je to preizpraševanje povsem normalno za tvoja leta, tako da vedi, da se veliko mladostnikov/mladostnic sprašuje o tem oz. se na tem področju »iščejo«.
Najprej si poglejva, kaj sploh pomeni spolna usmerjenost – gre za pojem, ki se nanaša na posameznikov spolni nagon oz. na preferiran spol intimnih partnerjev. Najpogostejše oblike spolne usmerjenosti so heteroseksualnost (privlačnost osebe nasprotnega spola – fantu je všeč dekle; dekletu pa fant), homoseksualnost (privlačnost osebe lastnega spola – fanta privlačijo fantje; punco pa dekleta) ter biseksualnost (privlačnost obeh spolov – osebi so všeč tako punce kot fantje). Kot sem že omenila si ravno v takem obdobju, ko se pri mladostnikih pojavi veliko vprašanj glede lastne spolne usmerjenosti, identitete, samopodobe – kdo smo, kaj nam je všeč, kdo nam je všeč, kaj si želimo ipd. Spolna usmerjenost je torej pomemben del našega življenja in je prav, da se o tem tudi pogovarjamo!:)
Glede na to, da so ti všeč tako fantje kot tudi punce je čisto možno, da je tvoja spolna usmerjenost biseksualnost – kar pomeni, da te privlačita oba spola. Predlagam, da se prepustiš in se skušaš trenutno čim manj obremenjevati s poimenovanjem tega »kaj sem«. Sledi svojim občutkom. Če ti je prijateljica všeč in se imata lepo, je to že lepa popotnica za naprej, a se moraš zavedati, da si šele na začetku raziskovanja oz. eksperimentiranja. Čisto možno je, da ti bo čez nekaj časa bolj všeč tudi oseba moškega spola – te stvari se lahko spreminjajo in to, da ti je trenutno všeč prijateljica ne pomeni, da ti bodo punce za zmeraj všeč – lahko ja, lahko pa tudi ne, boš videla. Zavedaj pa se, da je oboje popolnoma normalno in se res ne rabiš ničesar sramovati. Sicer pa se mi zdi pomembno izpostaviti tudi to, da je v razmerjih bistveno bolj kot to, s katero osebo smo, pomembno, kako se ob osebi počutimo. Torej, ali nas ta oseba nasmeji, nas razume, nam stoji ob strani, je z nami ob težkih trenutkih, imava skupne interese…
Naj pa te pomirim – res se nikamor ne mudi. Zagotovo boš našla svojo osebo ob pravem času. Čar tega obdobja oz. eksperimentiranja je ravno v tem, da je razburljivo in zanimivo, tako da le mirno in pogumno naprej!:)
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj malo pomagala, če pa imaš morda še kakšno vprašanje, se lahko ponovno obrneš name.
Lepo bodi in vse dobro ti želim,
Nika Verbič, dipl. psihologinja (un)