Pozdravljeni obiskujem 1 letnik faksa. Zanima me če lahko kot študent preneham hoditi na predavanja do konca tega šolskega leta in med tem delam kot študent. In se za naslednje leto vpišem na drug študij in tudi če med tem porabim bonus ponavljanja oziroma dodatnega leta. Torej moja uprasanja so naslednja
ali je možno da preneham hoditi na predavanja do konca tega šolskega leta in med tem delam. In tudi če potem ostanem vpisana do konca tega šolskega leta ali lahko eno leto preneham z študijem(se ne vpišem v naslednje šolsko leto 2023/2024) in se ponovno vpišem čez eno leto(2024/2025) če bom imela željo nadaljevati.
ali pri prepisu na drug študij za naslednje šolsko leto (2023/2024) izgubim bonus ponavljanja ali kako se že rece
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Status študenta ti velja do konca šolskega leta, oziroma do 30. 9. 2023. V tem času lahko nehaš hoditi na predavanja in status ti ne bo odvzet.
Res je, v kolikor se prepišeš oziroma se še enkrat vpišeš v isti letnik, s tem porabiš “bonus” dodatnega leta (ponavljanje, pavziranje s statusom, absolvent).
Lahko vmes prekineš študij s tem, da se ne vpišeš naslednje šolsko leto, ampak to hkrati pomeni tudi, da nimaš statusa študenta (ne moreš delati preko študentske napotnice) in nimaš kritega zdravstvenega zavarovanja, kar pomeni, da si ga moraš sama financirati. Torej bi bilo smiselno, da bi se zaposlila.
Premisli o možnostih. V kolikor imaš dober načrt in ga je smiselno speljati, naredi tako, kot meniš zase, da je prav.
Želim ti, da se ti vse lepo izide!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike