Zanima me kaj napisati fantu da bo priznau a si mu usec?
Hvala za odgovor
La
Lana mm
Pozdravljena, Julža.
Mislim, da ni potrebno izgubljati besed. Če si fantu všeč, ti bo slej kot prej to povedal sam ali pa ti vsaj kaj namignil. Ne moreš ga vprašati (no, edino če si tako pogumna), da bo on priznal - mogoče nima ničesar za prinati ...
L. p. in srečno.
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, Julža,
sprašuješ, kaj napisati fantu, da bi izvedela, ali si mu všeč. Sklepam, da te to zanima, ker je on všeč tebi. V tem primeru se mi zdi, da bi mu lahko enostavno sama prva "priznala", da ti je všeč. Njegov odziv na to priznanje ti bo verjetno pokazal, ali si tudi ti všeč njemu. Praviš, da bi rada fantu napisala sporočilo. Na ta način ti bo verjetno lažje izraziti svoja čustva, res pa je, da ne boš videla njegovega odziva na tvoje sporočilo. Vseeno pa menim, da ti bo fant, v kolikor si mu zares všeč, to tudi zapisal v odgovoru na tvoje sporočilo.
Lana je komentirala, da ti bo fant prej ali slej sam povedal ali vsaj namignil, če si mu všeč. Če je fant odprt in samozavesten, je to verjetno res. Če pa je bolj zadržan in sramežljiv, ti sam od sebe tega morda ne bo izrazil, četudi si mu všeč. V tem primeru boš zaman čakala na odgovor, ki si ga želiš. Tako se mi zdi najbolj gotov način, da izveš resnico, ta, da fantu sama "priznaš" čustva ali ga vsaj naravnost vprašaš, ali si mu všeč. To bo od tebe zahtevalo nekaj poguma, toda verjamem, da se bo izplačalo.
Upam, da ti je bil odgovor v pomoč. Želim ti vse dobro,
Anja Rakovec, mag. psihologije
Vo
Vodnarka
Živjo,
Tut jz sm bla podobnem položaju. Trenutno imam fanta, a še preden sva postala par sem želela vedeti ali je vame, zato sem ga enkrat nepričakovano vprašala kako me on vidi, kot prijateljico, simpo....in potem me je povedal da me vidi kot simpo(zdej punco). Seveda pa ne smeš pozabit da bo tudi njega zanimalo zato mu iskreno povej kaj čutiš.
Verjamem vate❤