Pozdravljeni,
jaz sem 13 let stara punca ime mi je Rei mogoce malo cudno ime ampak to sem jaz
moj problem so prijatelji
zdajle so pocitnice vsi nekam grejo s prijatelji jaz sama doma. ne da nimam prijateljev ampak noven nima casa zame. kadarkoli me kdo poklice da bi sel ven v mesto ali pa da lahko pridem k njemu dobesedno tecem do njih. ampak ko jaz kaj predlagam zmeram traja. noben se ne potrudi zame tako kot se jaz za njih.
to nevelja pri vseh prijateljih zavedam se da se ucasih tudi meni neda in kaksni prijateljici skenslam ker sem utrujena pa se moram ucit al pa kej ampak to je drugo.
uglavnem. obcutek imam da v resnici jim ni kaj prav veliko mar zame. ne da me nemarajo ampak (zelo grdo povedano) ce bi umrla se ne bi jokali zame jaz pa bi si izjokala oci zanje
mogoce pretiravam mogoce ne kaj pa jaz vem
zanima me kaj naj naredim ?
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Rei,
iz tvojega pisma lahko razberem tvoj občutek, da prijatelji nimajo časa zate in da se nihče ne potrudi zate kot se ti za njih. Me pa veseli, da si sama ugotovila, da se to ne dogaja pri vseh prijateljih. Zato ti predlagam, da se osredotočiš na tiste prijateljske vezi, v katerih se počutiš dobro. Vlagaj energijo v odnose z njimi, povabi jih, da skupaj preživljate čas in se odzovi na njihova vabila. Sprejeti pa moramo tudi dejstvo, da smo z nekaterimi bolj kompatibilni kot z drugimi, z nekaterimi komunikacija steče gladko, z drugimi pa se v komunikaciji hitro ne počutimo dobro. Premisli pri sebi, kdo so tisti prijatelji, ob katerih se počutiš dobro in se osredotoči na odnose z njimi. S tem, ko se družimo z ljudmi, ki v nas vzbujajo pozitivne občutke, se naša energija veča, če pa veliko časa prebijemo z ljudmi, ob katerih doživimo negativne občutke, pa nam le-to energijo črpa. Ob pravih prijateljih pa se počutimo varno in sprejeto.
Upam, da si preživela lepe počitniške dni. Hkrati ti želim vse dobro v novem letu!
Če boš imela še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije