Živjo,
jutri imamo valeto in imam en problem,
torj ful si zelim met umetne nohte k sm jih že kupila, dost so kratki pa nc Prevc ne izstopajo. Poj sm pa dons mami omenila da si jih bom nrdila pa je čist znorela da je ne primerno in da bom zgledala k čarovnca uglavnm ona tega ne podpira. In poj sm ji rekla da majo to vse punce (kar jih večinoma ma re) in poj se bl znorela da hocm sam zato k majo usi drugi pa ce jih bom mela je rekla da se bo delala d Ame ne pozna. Sploh ne razume da punce v mojih letih se rade ličjo, delajo nohte si likajo lase. Poj pa se nč make upa ne semen met k sm še grši z nemu. Hotla sm ji razložit da bi mela to vse to sam za une dve uri valete k se zgodi enkrat v življenju ampak nč ne pomaga. Ali ma mogoce kdo nasvet?
lp
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem, da se želiš počutiti lepo in posebno na valeti, kar je povsem naravno in običajno. Valeta je res poseben dogodek in vsi želimo izgledati čim bolje na takšnih priložnostih. Seveda pa je tudi pomembno, da se dobro počutiš glede svojega videza.
Verjamem, da te skrbi in si zmedena, zakaj te mami ne razume. Najbrž je zaskrbljena, da umetni nohti ali ličenje ne bi bili primerni za tvojo starost ali dogodek. Poskusi se pogovoriti z njo in mirno razložiti, da ti umetni nohti in nekaj ličil pomagajo, da se počutiš bolj samozavestno in pripravljeno za ta poseben trenutek. Povej ji, da razumeš njene skrbi in da želiš najti kompromis, ki bi bil za obe sprejemljiv. Morda ji lahko pokažeš nohte in ji razložiš, da niso pretirani in da so zelo diskretni ali pa najdeta kompromis, npr. si nalakiraš svoje nohte, vendar si ne kupiš umetnih. Podobno tudi za ličila. Morda lahko skupaj najdeta kompromis, kaj od ličil bi lahko uporabila.
Če imaš teto, strica ali drugo odraslo osebo, ki ti je blizu in razume tvojo situacijo, jih lahko prosiš za nasvet ali pomoč pri pogovoru z mamo.
Ne pozabi, da je pomembno, da se dobro počutiš in da si samozavestna, ne glede na to, ali imaš umetne nohte ali ne. Upam, da bosta našli rešitev, ki bo zadovoljila obe.
Želim ti čudovito valeto in ne pozabi uživati v vsakem trenutku tega posebnega dne!
Vse lepo,
Živa Pirc, mag. psihologije