moja prijateljica ima v srednji šoli odločbo in učno pomoč 1 uro na teden. rekla je da ji to ni dovolj in bi rabila še izven šole učno pomoč. rekla je da brezplačno. kje se lahko to dobi?
• Uredništvo
Dijana Kožar Tratnik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Brezplačna učna pomoč se lahko dobi v okviru skupnostnih programov Centra za socialno delo, v okviru večgeneracijskih centrov Zveze Anite Ogulin, v mladinskih centrih ipd.
Najbolje je, da se prijateljica obrne na svetovalno delavko v šoli, ki jo bo usmerila v ustrezen program ali pa poskuša na internetu poiskati brezplačno učno pomoč v svojem kraju. Žal nimajo vsi kraji enako razvitih programov pomoči.
Upam, da ti je ta odgovor vsaj malo v pomoč.
Želim ti vse dobro.
Dijana Kožar Tratnik, univ. dipl. socialna pedagoginja