Moja soseda je moja učiteljica v šoli. Ker živi sama imava na vsake malo časa kakšen spolni odnos zdi se mi da je to normalno ker ni prav starejša od mene ampak mene zanima vaše mnenje. hvala če boste odgovorili
Ka
Kaj se dogaja
Pozdravljen,
to, kar pišeš, ni normalno in je zelo problematično. Ne glede na starostno razliko, odnosi med učiteljem in učencem niso nikoli sprejemljivi, saj gre za zlorabo moči in neprofesionalizem. Tovrstni odnosi lahko povzročijo veliko škode, tako na čustvenem kot tudi na pravnem področju.
Ravno to, da misliš, da je to "normalno", je zelo zaskrbljujoče. To ni nekaj, kar bi smelo biti sprejemljivo ali sprejeto. Če se to dejansko dogaja, je zelo pomembno, da se pogovoriš s strokovnjakom in poiščeš pomoč. Če je situacija izmišljena ali se samo norčuješ, te prosim, da ne iščeš pozornosti na ta način. Takšne teme niso za norčevanje, saj lahko zmedejo ljudi, ki v resnici potrebujejo pomoč. Takšno vedenje lahko tudi resno ogrozi zaupanje v svetovalnice, ki so namenjene temu, da ljudem pomagajo v težkih situacijah.
Takšni odnosi niso samo napačni, so nevarni in uničujoči. Spoštovanje meja je osnovno človeško načelo, ki bi ga moral vsakdo upoštevati, zato se skuliraj!
Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen!
Pišeš, da imaš spolne odnose s svojo učiteljico, sam si mnenja, da je to normalno. Vseeno pa raziskuješ mnenja drugih, iz česar sklepam, da se tudi pri tebi pojavljajo nekoliko različna mnenja, pomisleki.
Vsak odrasel človek mora razumeti svojo vlogo in postavljati zdrave meje v odnosih. Učiteljica ima kot pedagoginja odgovornost ne le predajati znanje, temveč tudi skrbeti za varnost, dobrobit in razvoj svojih učencev. S svojim položajem nosi določeno moč in vpliv, ki ju mora uporabljati odgovorno in v skladu s profesionalnimi ter etičnimi standardi. Vzpostavljanje intimnega odnosa z učencem močno presega vse meje in predstavlja neprimerno ter kaznivo ravnanje, ki ni sprejemljivo in kaže na zlorabo moči.
Če je to resnična situacija, je nujno, da se odnos prekine in da o tem spregovoriš z osebo, ki ji zaupaš in ti lahko pomaga pri soočenju z nastalo situacijo. Na voljo za podporo smo ti tudi mi v spletni svetovalnici, da skupaj po korakih pridemo do ustreznih rešitev nastale situacije.
Če pa gre zgolj za šalo, je pomembno razumeti, da takšne stvari niso nekaj, s čimer bi se bilo primerno šaliti, saj lahko močno vplivajo na vse vpletene.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije
Ar
Arči
Moje mnenje: iluzija, potrebuješ strokovno pomoč. In to čimprej.