Dober večer!
Od sedmega razreda dalje imam za angleščino novega učitelja. A opazila sem da se do mene vede malo drugače kot do ostalih. Ko kaj razlaga in narekuje ponavadi hodi po razredu, največkrat pa se ustavi ali hodi blizu moje klopi. Velikokrat ko razlaga, kaj mene vpraša ali pa pogleda v mojo smer. Tudi po uri ko pospravljam zvezek, kdaj pride do mene in ne vpraša, ali sem razumela snov itd. Redko oddide iz razreda pred mano. Mogoče se popolnoma motim, ampak mislim, da sem mu všeč (vem zveni čudno). Sicer pa za zdaj več od tega ni bilo. Če vam je v pomoč, učitelj je star štirideset let ali malo več.
Hvala vam za odgovor!
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala za tvoje vprašanje! Če prav razumem, imaš občutek, da se tvoj učitelj angleščine do tebe vede nekoliko drugače kot do ostalih tvojih sošolcev in ti tudi namenja več pozornosti. V sporočilu nisi postavila konkretnega vprašanja, predvidevam pa, da ti je ob tem malo nelagodno in te zanima, kaj lahko narediš.
Kot verjetno sama veš, romantični odnos med učencem in učiteljem lahko prinese veliko negativnih posledic. Odnos med polnoletno in mladoletno osebo, še posebej če gre za tako razmerje moči kot v vajinem odnosu, je prepovedan. Učitelj lahko izgubi službo, v skrajnem primeru lahko pride tudi do tega, da bi se učitelj moral zagovarjati na sodišču. Ampak to velja za res skrajni primer, do katerega seveda upam, da ne bo nikoli prišlo. Ne ti in ne jaz ne moreva vedeti, kaj čuti učitelj do tebe. Ne glede na to, pa je on odrasla oseba na poziciji moči in je njegova odgovornost, da ohrani profesionalni odnos ter se do tebe obnaša kot do vseh ostalih učencev.
Moj nasvet bi bil, da imaš do tega učitelja enak odnos kot do vseh ostalih učiteljev, da si z njim spoštljiva, ne namenjaj pa mu nobene dodatne pozornosti. Si morebiti to zaupali kateri od tvojih sošolk ali sošolcev? Če da, se lahko mogoče dogovoriš, da gresta s sošolko/sošolcem vedno skupaj iz razreda in se nekaj pogovarjata. Na tak način zmanjšaš možnosti, da bi se učitelj lahko pogovarjal s tabo. Če pa ti je preveč neprijetno, pa ti svetujem, da se o tem pogovoriš z razredničarko ali šolsko svetovalno delavko ter povprašaš, če je kakšna možnost, da dobite drugega učitelja angleščine.
Upam, da se situacija čim prej uredi brez večjih težav. Če ti lahko še kako pomagam, se ponovno oglasi in ti z veseljem spet odgovorim.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije