Živjo,
moti me, da se v šoli učim angleško in kar dobro vse razumem ( pa še to ne vse) amak ko želim kaj povedati nimam pojma. Res me zanima in res si želim tekoče naučiti govoriti angleško.
No podobno je pri nemščini samo da nemško znam zelo slabo, znam nekaj besed mogoče celo nekaj povedi ampak moji sošolci in sošolke znajo veliko več, pa tudi vsako sredo ko imamo nemščino mankam ker imam trening tako zgodaj ) to mi gre res na živce in nevem kaj naj storim.
Torek če povzamem si želim čim bolje in čim hitreje naučiti angleško in nemško
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
v tvojem zapisu prepoznavam močno željo po znanju tujih jezikov in nejevoljo ob tem, ko naletiš na oviro, ki ti ovira pot do cilja.
Torej, kaj lahko narediš?
Praviš, da se v šoli v okviru pouka že učiš tujih jezikov. Poleg tega pa se lahko jezike učiš tudi preko določenih spletnih strani kot je npr. Duolingo in podobno. Lahko poleti obiščeš kakšen jezikovni tabor ali se preko spleta povežeš z jezikovno različnimi ljudmi. Če poznaš koga, ki dobro govori angleško ali nemško, ga lahko prosiš, da se sporazumevata oz. vadita v tujem jeziku. Tako imaš priložnost jezik uporabljati v vsakdanjem življenju kar je tudi cilj znanja tujega jezika.
Katerikoli način izbereš verjamem, da ti bo pomagal pri nadgradnji tujega jezika, najbolj pomembna pa je seveda motivacija. Te pa mislim, da ti ne primanjkuje ;)
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije