Živjo!
Spet sem tukaj, in spet imam eno oz. več vprašanj..
Rada bi vas vprašala, kako naj si dvignem motivacijo do učenja? Jaz bi se rada učila, ampak preprosto ne najdem motivacije. (Npr.: Vem da se moram učiti za test, ampak se tega ne zavedam...Potem pa ko dobim kakšno slabšo oceno, kot bi jo sicer pričakovala, sploh nisem razočarana, oz. jezna na samo nase..)
Poleg tega, imam kar stroga starša..Moje ocene za niju niso nikoli bile dovolj...Vedno mi pravita, da z mojimi ocenami nebom prišla nkamor (sicer imam kar solidne ocene).. Čez teden mi sploh ne pustita biti na telefonu, kaj šele hoditi ven s prijateljicami.. In verjemite, z njima sem se že stokrat poiskusila pogovoriti, ampak nič..
Sicer pa se je moje mentalno stanje čez poletje in potem čez to šolsko leto izboljšalo..Nisem več cela žalostna,potrta..
Iskrena hvala za prejšnjič, in tudi za zdaj!
Katarina :)
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Katarina pozdravljena!
Zelo nas veseli, da so ti bili napotki in usmeritve na tem portalu v pomoč in seveda, da se ti počutiš bolje. Verjamem, da je to šele začetek in da se bodo začele stvari odvijati samo še na boljše, tudi glede odnosa s staršema. Verjemi, da ti starša s prepovedmi ne želita nič slabega. Tudi ona si želita, da si uspešna, zato ti prepovedujeta tebi ljube stvari z namenom, da boš izboljšala šolski uspeh. Dobro je to, da si se s staršema že poizkušala pogovoriti. Morda jima razložiš še enkrat, tako kot si napisala tudi tukaj. Povej jima, da se trudiš, da se počutiš bolje, da veš in si želiš boljših ocen, a da preprosto ne najdeš motivacije. Bodi iskrena in te bosta morda slišala.
Kar pa se tiče motivacije za učenje pa ti predlagam, da se dogovoriš s kakšno sošolko, da bi se učili skupaj. Vsaj na začetku. V paru bosta druga drugo vzbodbujali in se motivirali. Morda ti bo še enkrat razložila kakšno snov in jo boš ob njeni razlagi tudi hitreje usvojila. Si na dobri poti, zato samo vztrajaj. Boš videla, se bo obrestovalo.
Vse dobro ti želim!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja