živjo
imam težave z učenjem sploh nevem kako se naj učim ponavadi se učim zadnje dni in ponavadi vedno obupam in potem včasih dobim slabo oceno. Par dni pred npr. testom si pa rečem saj imam še dovolj časa.potem sem sem slabe volje.
hvala
Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da imaš težave z učenjem, da ne veš, kako bi se učila; da se načeloma učiš bolj zadnje dneve pred napovedanimi ocenjevanji, potem pa včasih nisi zadovoljna z oceno.
Učenje je napor in je vanj potrebno vložiti nekaj truda, sploh pri predmetih, ki nam ne ležijo preveč in potrebujejo več časa, da se nam snov "vsede" v možgane. Seveda se je najbolj pametno učiti sproti. Veliko boš že odnesla od pouka, če boš res pozorno poslušala, kaj učitelj ali učiteljica pripovedujeta, razlagata - ni dovolj, da pouk samo spremljaš, ampak moraš biti pri pouku miselno aktivna - razmišljati o predavani snovi, delati dobre zapiske, vprašati, če česa ne razumeš....
Redno in sproti delaj vse domače naloge. Popoldne daj iz torbe vse zvezke, DZ in učbenike, ki si jih ta dan uporabljala v šoli in še enkrat preberi, kaj ste danes predelali in zapisali - zabeleži si, če česa ne razumeš, da boš naslednjič lahko vprašala. Če boš to delala redno pri vseh predmetih vsak dan, ti to res ne bo vzelo veliko časa, se bo pa snov veliko bolje utrdila. Tako boš potem pred ocenjevanji porabila manj časa, da se boš vso snov naučila.
Ni vedno lahko najti motivacije za učenje, zato se je bolje zanašati na disciplino in vztrajnost.
Želim ti lepe zimske dni in oglasi se še kaj.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja