Hej sem Taja hodim v 6 razred   in v šoli imam največ težav pri učenju nimam nobene motivacije zato so ocene tudi slabše.In nevem kako se naj začnem učiti si naredim zapiske nič nevem.Lepo vas bi prosila za pomoč
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Taja!
Glede učenja in motivacije ti svetujem, da si narediš dober načrt, kako in kdaj se boš učila. Za to seveda potrebuješ dovolj časa za samo načrtovanje kot tudi za pripravo, učenje in ponavljanje.
Priprava naj vključuje način učenja. Vsi smo si med seboj različni, imamo različne potrebe in s tem tudi različne načine dojemanja in učenja. Nekateri se lažje učijo tako, da si snov prepišejo v zapiske, podčrtajo pomembne besede ali pa zapiske oblikujejo v miselni vzorec. Drugi se naučijo veliko že takrat, ko poslušajo učitelja oziroma potem naglas ponavljajo snov. Spet drugi se učijo lažje tako, da si snov prebirajo. Nekateri pa se učijo tako, da so medtem v gibanju, saj potrebujejo fizično aktivnost, ki jim pomaga pri zapomnitvi.
Katerikoli način učenja si izbereš, potrebuješ potem tudi čas za ponavljanje. Obvezno pa moraš imeti tudi dovolj časa zase. Se pravi za spanec, za zdravo prehrano, za gibanje in za sprostitev, pa naj bo ta v obliki druženja s prijatelji, sprehajanja psa, prebiranja knjige ali pa gledanja filma.
Glede motivacije pa je fino, da si določiš cilj, zakaj se učiš. Že veš morda, kaj te zanima, na katero srednjo šolo bi rada šla, kaj bi rada študirala in čemu bi rada posvečala svojo pozornost? Poskušaj že zdaj izločiti čimveč stvari, ki jih ne počneš rada in raziskuj, kaj ti je všeč. Ko imamo cilj, lažje delamo stvari, ki nam niso tako zelo pri srcu, hkrati pa je to del poti, da pridemo do želenega.
Veliko motivacije in uspeha ti želim!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike