Bila sem odlična dijakinja, odlično opravila maturo, zdaj mi pa študij nikakor ne gre in ne morem opraviti izpite, zanoma me kam naj se obrnem za pomoč̣. Med zem sem delala razne tečaje ne razumem sama sebe zakaj mi na fakulteti ne gre, hvala lp
• št
študent
kolko točk doseženih na maturi, katera fakulteta sedaj?
• Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga študentka,
Žal ne poznam okoliščin, ki bi lahko vplivala na te spremembe. Lahko pa ti posredujem svoje misli glede tvojega problema.
Premisli, ali je študij, ki si ga izbrala res tisti, ki si ga želela. Ali je v skladu s tvojimi interesi, motivi? Ali si se že vprašala, ali te bo delo, ki ga boš opravljala res veseli? Prosim, premisli o tem.
»Kdor ve čemu, lahko prenese kakršenkoli kako:« (Nietzsche)
Ko boš ugotovila, kaj resnično želiš, ti noben napor, kako to doseči, ne bo pretežak.
Prav prisrčno te pozdravljam in želim vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja