Učenje mi vzame preveč časa za druge stvari ,ki me veselijo.Zanima me kaj lahko za to naredim? Kako si naj organiziram čas? Na kakšen način naj se učim?
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
s problemom, ki ga opisuješ, se srečuje veliko učencev oziroma dijakov. Glede na tvoje sporočilo sklepam, da ti učenje vzame veliko časa, ker nimaš pravilne tehnike in rutine učenja.
Svetujem ti, da vsak dan po šoli oziroma popoldne obnoviš to, kar ste tisti dan počeli v šoli. Na tak način boš ves čas ''na tekočem'' s snovjo in se pred testi ne boš več rabila tako veliko učiti. Predvidevam, da je vseeno boljše, da vsak dan porabiš na primer eno uro za učenje, kot pa po več ur pred testi. S sprotnim učenjem boš tudi ves čas pripravljena in v manjšem stresu pred ustnimi in pisnimi ocenjevanji znanja. Če se težje motiviraš za vsakodnevno učenje ti svetujem, da si ustvariš tedenski koledarček, kamor si vpisuješ svoje dnevne obveznosti. Pri tem bodi konkretna; napišeš si čas, ko si v šoli; potem imaš nekaj odmora; zatem narediš nalogo in se učiš; potem pa imaš prosti čas oziroma druge obšolske aktivnosti :) to je seveda samo primer. Svoj urnik si ustvariš sama, samo poskrbi, da bo v njem vsaj nekaj časa namenjeno učenju.
Morda se s tem problemom tudi srečuješ zato, ker slabše razumeš snov, ki se jo učite v šoli. To lahko, vsaj delno, razrešiš tako, da v šoli poskušaš čim več sodelovati. Vsakič, ko česa ne razumeš, vprašaj učitelja. Tako boš poskrbela, da boš snov tudi razumela. Morda bo tudi to pripomoglo pri tvoji težavi.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike