Pozdravljeni
Sem v 9 razredu. Vedno prej sem imela lepe ocene večino 5 in nekaj 4. Letos pa sem opazila da enostavno nimam motivacije za učenje. Pač ko se hočem it učiti pa se ne morem. Sedaj imam večino štirk nekaj trojk in nekaj petk. Lani sploh nisem imela trojke letos pa imam že 4.
Nemorem se spravit k učenju. Ko sem ugotovila da je modra krivec telefon sem ga dala stran in mogoče je sprva to res delovalo ampak zdaj ko sem že navajena to ne deluje. Običajno začnem kaj risati, si peti, pisati kar neke verze, pesmi.... Nevem kaj naj storim
Hvala za odgovor!
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena "Jaz",
sem vesela, da si se s svojim vprašanjem oz. svojo dilemo obrnila na nas. Pišeš, da si sedaj v 9. razredu in da nimaš več motivacije za učenje, da si imela prej večinoma petice in nekaj štiric, sedaj pa imaš tudi trojke. Iz tvojega pisanja vidim, da si sama že iskala možne rešitve tega, da nimaš prave motivacije za učenje in da si že tudi našla trenutno rešitev - odstranitev telefona. Praviš, da to sedaj ne deluje več.
Morda razmisli - se je morda kaj spremenilo v tvojem življenju, morda odnosi doma, odnosi s prijateljicami ali kaj drugega? Si ti želiš imeti večinoma petice in štirice, si tega želijo in pričakujejo od tebe tvoji starši ali so dobre ocene pomembne morda za vpis naprej na želeno srednjo šolo? Res pohvalno, da si praktično celo osnovno šolo uspela držati tako visok nivo ocen, da si dobivala večinoma petice in štirice. Se ti zdi, da ni prav, da vedno nimaš motivacije za učenje?
Do konca šolskega leta je še dobre pol leta, poskusi zdržati na nivoju tvojih ocen do konca. Morda potrebuješ nekoliko premora, sprostitve, morda je preveč šolskih obveznosti. Lahko med učenjem oz. ko ti pade motivacija poskusiš s kakšnim sprehodom, da se glava in misli zbistrijo. Lahko si dopustiš, da del časa nameniš risanju, pisanju verzov, del časa pa učenju. Morda prav z risanjem in učenjem najdeš mir in motivacijo za naprej. Morda si poskusiš razdeliti popoldne - nekaj časa za učenje, nekaj za telefon, risanje, pisanje. Če ne bo celo popoldne namenjeno samo učenju, boš morda našla potem tudi več motivacije za učenje. Tekom popoldneva poskusi poiskati še kakšno tebi ljubo stvar, s katero se zbistriš in malo odpočiješ od šole. Poskusi, pa boš videla kako bo šlo.
Če želiš, lahko napišeš kako ti gre, če bo potrebno, pa skupaj lahko poizkusiva poiskati še kakšno možnost za tvojo motivacijo. Želim ti, da ti uspe z motivacijo.
Vse dobro ti želim.
Katja Frelih, univ. dipl.socialna delavka