Ojla. Ne vem kaj naj naredim ,ker... Pri 18!!!!! sem opazila 4 sive lase!!!!!! Več nisem upala gledat. Znorela bom. Slabo mi je. Zakaj tako hitro??? In še en problem imam. Po obrazu sem poraščena. Nad ustnicami in po bradi. Prav fejst in temne dlake. Kaj naj naredim? Nimam denarja za kakšen profesionalen tretma
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Nekaj sivih las je povsem običajna stvar, večina nas jih ima, tudi pri 18-ih letih. :) To ne pomeni, da ti bo od zdaj po lasišču rastlo vedno več sivih las. Kdaj bomo osiveli je v veliki meri genetsko določeno, lahko se pogovoriš s svojo mami ali babico, kdaj sta dobili sive lase, če te zanima. Priporočam ti, da sivih las ne puliš, saj lahko poškoduješ lasne folikle.
Kar se tiče poraščenosti po bradi in nad ustnicami pa ti priporočam, da obiščeš osebnega zdravnika, saj bi to lahko bil znak neravnovesja hormonov. Če je tako, ti bo lahko svetoval in predpisal ustrezno zdravilo, ne bo ti treba plačati za drag tretma. Če gre le za nekaj temnejših dlak, ki te zelo motijo, si jih lahko izpuliš s pinceto, nikar pa jih ne brij, saj bodo tako zrastle še temnejše in debelejše dlake.
Spremembe, ki jih opažaš pri sebi so del popolnoma običajnih telesnih sprememb, ko odraščamo in se staramo. Poskusi sprejeti, da se naše telo skozi naše življenje spreminja, saj ti bo tako lažje sprejeti tudi staranje in spremembe (kot je npr. sivenje las), ki pridejo z njim. Spreminjanje telesa in sebe je lahko čudovita stvar, saj pomeni, da dozorevamo, postajamo boljše osebe, imamo več izkušenj in se bolje poznamo. Če meniš, da imaš težave s sprejemanjem staranja in/ali dozorevanja, se lahko o tem pogovoriš z mamo, očetom, dedkom ali babico, da te ne bo strah.
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije