pozdrav, sem sem se obrnila, ker realno ne vem več, kaj naj naredim. zelo resno razmišljam o tem, da bi se ubila. za mano je že kar nekaj neuspelih poskusov samomora in tokrat mi bo pač moglo uspet! Imam vso mogočo podporo (psihologinjo, psihiatrinjo, socialno delavko, psihoterapevtko-samoplačniško) in tudi ogromno terapije (antipsihotik, antidepresiv...), point je, da NIČ NE POMAGA. realno, mislim, da se bo to kr kmalu zgodil in da niti ne bom preživela do konca meseca. tokrat mam res plan in upam, da uspe, ker ne morem več živet tega pekla, imenovanega življenje! obupana sem! hudo mi je in ne zmorem več. vsak dan je bolj in bolj boleč. in kmalu, zelo kmalu bo konec. samo povedala bi še, da s tem sporočilom ne pričakujem nikakršne pomoči, ker mi tako al tako nihče ne more pomagat, temveč sem le želela izraziti svojo stisko, saj je z nikomur ne morem, zaradi stvari, ki bi prišle za tem. lp
• Uredništvo
Domen Kralj

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Hvala za tvoje iskreno sporočilo. Tvoje sporočilo me je pretreslo in ti nemudoma odgovarjam v upanju, da se mi tudi ti čimprej ponovno oglasiš.
Pišeš, da si se znašla v brezizhodni situaciji, da si obupala in ne zmoreš več. Praviš, da je vsak dan težji in da imaš plan, da boš storila samomor. Življenje opisuješ kot pekel iz katerega ne najdeš poti ven.
Hvala, da si nam zaupala in iskreno zapisala o svoji stiski. Po tvojem opisu imam občutek, da nimaš običajne življenjske zgodbe, ampak, da si v življenju morala dati skozi marsikatero težko stvar in se soočiti s številnimi stiskami. Če bi imela možnost pogovora v živo, bi te zagotovo prosil, da mi poveš vse o tvojem življenju. Kaj vse si dala v življenju skozi? Kaj te je pripeljalo tako daleč, da si večkrat poskusila storiti samomor? Kaj čutiš in doživljaš v sebi? Kaj bi se zgodilo, če bi najtežje stvari o sebi zaupala drugim? Rad bi skupaj s tabo razmišljal o tem, kaj lahko narediš, da bo življenje lažje. Vesel bom, če boš z mano podelila svojo zgodbo.
Praviš, da ne pričakuješ nikakršne pomoči in da si želela samo izraziti svojo stisko, saj je z drugimi ne moreš. Omenila si, da imaš tudi strokovno podporo. Zanima me, ali psihologinja in psihiatrinja vesta za tvoje samomorilne misli in načrt? Če ne, te močno spodbujam, da se z njima o tem pogovoriš. Meniš, da bi to lahko storila? Jima lahko zaupaš? Čeprav je lažje deliti stvari anonimno na forumu, verjemi, da je deljenje svojih stisk z ljudmi in strokovnjaki v živo ključ do tega, da se stvari začnejo obračati na bolje.
Morda imaš občutek, da nikoli ne bo bolje in da rešitev ne obstaja. Vendar ti želim dati upanje, da rešitev vedno obstaja. Pomoč vedno obstaja. Na voljo sem ti, da z mano nadaljuješ in podeliš stvari, ki jih doživljaš v sebi. Če si pripravljena, bi te jutri, v torek, 16.1. ob 20.00 želel povabiti na chat svetovanje, kjer bom na voljo, da nadaljujeva najin pogovor. Kaj meniš, bi bila pripravljena priti na pogovor?
V primeru, da si se o svoji stiski pripravljena pogovoriti že danes, te vabim da nam pišeš na e-naslov: tosemjaz@nijz.si.
Močno držim pesti, da se spet kmalu oglasiš in da nadaljujeva najin pogovor.
Domen Kralj, mag. psihologije