Pozdravljeni
Mene vsak dan v šoli sprašujejo ali vejpa ali pa se drogiram
Jast seveda da ne samo tišijo sošolci še kar vame in me sprašujejo danes se nekoga udaril ker mi ni hotel dati miru še zdaj ko sem ga zdaril se slabo pučutim ker sem ga.
Prosim pomagajte mi kaj naj naredim s takimi sošolci?
• Ha
Hannah
Hej Dilan.
Vseeno sem punca a nekako vem kaj misliš- nimam še tako velikih problemov, ker punce pač na tak način ne vsiljujejo ampak ja, je neprijateno.
Lej, stari nisi sam.
Jaz bi jih ignorirala. Ali samo vedno zamenjala temo, če se o tem pogovarjate Nevem koliko si star in vse to, ampak samo nekako poskušaj gledati v prihodnost da bo bolje. Morda greš kmalu v sredno šolo ali celo na faks.
Če bi pa še kej četu sem tu.
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Kot ti je že predhodnica napisala, je priporočiljivo takšne opazke drugih ignorirati. Zavedam se, da je težko, zato bi se na tvojem mestu obrnila na nekoga s komer bi se lahko o tem pogovoril. Velikokrat je to svetovalna služba ali pa morda kakšen psiholog.
Moj cilj je običajno, da se trudim, da pri sebi najdeš pozitivne stvari in se osredotočaš na to kje si uspešen. Lahko si pomagaš tudi s kakšnim dnevnikom ali zapisovanjem, če ti bilo to mogoče lažje kot pogovor. Zagotovo pa bi se na tvojem mestu obrnila na odraslo osebo, ki bi ti lahko v takšni situaciji pomagala. Velikokrat ko držimo naše občutke v nas, se zgodi, da potem pride do ''izbruha''. To sicer tvojega vedenja ne opravičuje, vendar lažje razumeš zakaj je do tega prišlo in kako se lahko v prihodnje temu izogneš.
V življenju boš imel vedno v okolici ljudi, ki te bodo želeli potolči. Na tebi je, koliko si boš to dopustil.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije