Hej
V šoli se vedno tresem tudi če nisem vprašanja ali če ne pišemo testa... sošolci me velikost zafrkava jo zaradi tega čeprav sploh ne čutim da se tresem. Prosim pomagajte ubila se bom če ne bo šlo na bolje prosim ne prenesem tega. :(
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Si predstavljam, da je to zelo neprijetna zadeva. Nisi povedala, kako dolgo že traja ta nevšečnost? Jo lahko povežeš s kakšnimi konkretnimi situacijami, izkušnjami?
Premisli, kako se sicer počutiš v svojem življenju, v različnih kontekstih - doma, v šoli, s prijatelji ... se ti to lahko zgodi tudi kje drugje ali samo v šoli?
Mogoče je, da te v to stanje spravlja strah pred neuspehom (tudi takrat, ko ni ocenjevanja), izpostavljenostjo, možnostjo, da bi se osramotila ... veliko je možnih razlogov. Tresenje je najverjetneje simptom (znak) neke čustvene stiske in dobro bi bilo odkriti, kaj je njen vzrok; potem tudi tresenja ne bi bilo več.
Predlagam ti, da se obrneš na šolsko svetovalno delavko in se dogovoriš za pogovor. Težko boš namreč sama natuhtala, kaj bi lahko bilo v ozadju. Že to, da se boš pogovarjala in v zaupnem okolju delila svojo stisko, bo zdravilno ... Če ti je lažje, se najprej pogovori z razredničarko/razrednikom
Se lahko pogovoriš tudi s starši, vedo za tvojo težavo? Lahko ti pomagajo in stojijo ob strani, a le, če vedo, kaj se ti dogaja.
Naredi ta korak, poišči pomoč. Ni niti prav niti dobro zate, da trpiš in čakaš, da bo minilo samo od sebe.
Verjamem, da boš uspela premagati svojo težave. Bodi vztrajna in zaupaj vase.
Lepo te pozdravljam in ti želim lepe praznične dni,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja