Živijo sem Toni, 16 leten transspolen fant.. in pred par mesci sem se spomnil par stvari k mi ne grejo iz glave..
Kaj sem se spomnil:
Ko sem bil v prvem razredu, je par fantov iz petega razreda, razkrilo svoje ..ahem.. organe, in me silili da naredim isto, in tu mi zmanjka spomina. Naslednja stvar ki se jo spomnim je, da se je mami pogovarjala z učiteljico o tem. They might have fricking groped me, or even rap3d me ....
Obstaja še en podoben spomin, o katerem trenutno nisem pripravljen govoriti..
Ampak v glavnem, že leta se sam sebi gabim, grozno se počutim, repulziven sem si. Od vsakem vsaj malo s3ksualnem dejanju ali misli, se počutim ogabno, grozno, repulzivno .. kar na bruhanje mi gre... in že leta imam razne vsiljivo misli, ki, vsaj mislim, da pridejo iz tega da me je strah da se bodo podobne stvari spet zgodile ...
Ne vem ali imam res travme, ali je to sploh bilo nasilje ... itd itd ... samo hočem bit okej...
Lp Toni
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen.
Hvala, da si se obrnil na nas in nam zaupal svoje občutke.
Žal mi je, da se tako počutiš, in da se ti je zgodilo, kar se ti je. Ljudje včasih 'izgubijo' spomin, ko doživijo res težko travmo, s katero se ne zmorejo soočiti oz. ki jim je tako boleča, da so jo raje izrinili iz spomina v podzavest. Četudi se dogodka ne spomniš, sta pa ostali stiska in bolečina. Karkoli se je zgodilo, je vplivala na to, kako danes doživljaš sebe, druge, spolnost, svet. Prav tako doživljaš strah, tesnobo, imaš vsiljive misli, kar lahko pomeni, da sta se osebnostna struktura in psiha zaradi te stiske začela formirati drugače kot bi se, če tega ne bi doživel.
Ne veva, kaj točno se je zgodilo  in/ali je šlo za nasilje, je pa že samo kazanje spolnih organov starejših fantov nesprejemljivo in kaže na dejanje, v katerega nisi privolil, še manj pa si ga želel. To pomeni, da je bilo storjeno proti tvoji volji. Karkoli se je že zgodilo, je moralo biti nekaj, kar te je zelo prizadelo. Menim, da gre za travmo, saj posledice tega dogodka (in podobnih) doživljaš in čutiš še danes.
Toplo bi ti svetovala obisk psihologa, s katerim bi lahko predelal to travmo in težke izkušnje, saj boš sicer sebe še naprej doživljal na način kot do sedaj. Iz tvojega pisma je čutiti, da si želiš, da se to neha in da bi se rad dobro počutil v svoji koži.
Če se odločiš, da boš poiskal strokovno pomoč, je na voljo več opcij:
- Center za duševno zdravje otrok mladostnikov: tukaj dobiš brezplačna svetovanja, centrov je več po Sloveniji, napotnice ne potrebuješ, jih pa lahko pokličeš in se naročiš. Več o tem najdeš na njihovi spletni strani, kjer izbereš lokacijo, ki ti najbolje ustreza: Otroci in mladostniki - Program Mira (zadusevnozdravje.si)
- Psihološke svetovalnice Posvet: podobno kot zgoraj, svetovanja so brezplačna, za mladostnike tvoje starosti obstajajo svetovalnice v Ljubljani, Celju in na obali. Njihova spletna stran je www.posvet.org
- Na naši spletni strani pa lahko najdeš še druge možnosti (tudi telefonsko svetovanje) Poišči pomoč | #to sem jaz
Upam, da ti zgoraj predlagano pride prav in da boš lahko poiskal pomoč za olajšanje svoje stiske.
Želim ti vse dobro, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije