Vsebina je skrita.
• To
Torej
Hej! Nic slabega nicem al pa kej. Ampak tisti ki bo svetoval prosim ce NE napise odgovora na tak nacin da bo v prvem odstavku napisan povzetek vprasanja. (Ker pol po eni strani ni fore da je skrita vsebina) hvala
• Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovana,
hvala za tvoje sporočilo. Menim, da bi v opisanem primeru bilo smiselno poslušati tvojo mami, ki ti svetuje, da pri nakupu ne sodeluješ. Govoriš o živali, ki je zelo zahtevna za skrb, nego in hkrati precej draga in dragocena. Verjamem, da ti bo sprva hudo, če ga bodo ostale tri vseeno imele, a se mi zdi, da se bo dolgoročno gledano tvoja odločitev pozitivno obrestovala. Omenjaš kreganje, ki se mu najverjetneje ne bi bilo moč izogniti, sploh, če bi si zadevo delile vse 4 prijateljice. Mogoče boš na začetku žalostna, ker ne boš mogla pri tem sodelovati, kot bi si sprva želela, a imaš za uresničitev svojih sanj pred sabo še vse življenje in prepričana sem, da ti bo to uspelo tudi kako drugače.
Kar se tiče odgovarjanja, ne skrbi, vsebino najinega pogovora boš videla le ti in uredništvo tega portala, objava bo skrita, kar pomeni, da ne bo dostopna javnosti. V kolikor imaš še kakšno vprašanje/dilemo, mi kar napiši in ti bom z veseljem odgovorila.
Želim ti obilo poguma in vse dobro,
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij
• To
Torej
Hej! Hvala za odgovore. Ampak trenutno je greozno. Ponavad se dobivamo kje on gremo na sprehod in zej nima nobena cajta ker ororavlajo. In nemorm se js kr prlimat zram. In tut vidm da k ga bojo mele da se bom js hotla z njimi druzt pa se nebom kogla kr se bojo one zih ukvarjale z njim, js pa nemorm kr pridet tja pa se z njimi druzt ce nism nc placala pa tko
• Uredništvo
Martina Bošnjaković
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem, da se v trenutni situaciji počutiš izključeno. Tvoja odločitev, da ne boš sodelovala pri skupnem nakupu konja, je zelo zrela in povsem na mestu, ne glede na to, kako so jo sprejele tvoje prijateljice.
Predlagam, da prijateljicam poveš, kako se počutiš in da pogrešaš skupno druženje z njimi, ker ti veliko pomenijo. Pravi prijatelji bodo razumeli in našli čas zate, tudi če ne sodeluješ pri nakupu konja. Poleg tega pa ni potrebno, da plačuješ, da bi se družila z novim konjem. Če bi rada sodelovala, jim lahko predlagaš, da jim kdaj, ko boš imela čas, pomagaš pri skrbi za konja.
Upam, da boste našle skupno rešitev in te lepo pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)
• To
Torej
Hvala! Recimo da sem zdaj to prebolela, ampak je nov-drug problem!
Mene bolj k ne ni blo toma ta mesec! Pac kdaj sm bla kdaj pa ne. In pac je ena od teh prjatlc mela rojstni dan in pac mamo eno grupo in tko prespale so ena pr drugi pa skos so se druzle, pa ponavat smo se to pogovarjale v tej grupi. Zej se pa ceu cajt nekje drugje to pogovarjajo ker vem da sw skos druzjo ampak se tam nc niso menle. Zej pa nevem a se to menjo kje drugje zato ker nocjo da sem uzaljena. In pol k smo sle na trening so me nekje pobrale in smo se use lepo mele pa to, ampak pol so se pogovarjale kak je bla dobra torta pa neki in pol mi ni blo jasn zka se to menjo pred mano kr sm misnla da vejo da mene ni doma in da nocjo da bi bla zalostna. In pol one niso vedle da nebom doma (misnle so da bom doma) ampak me nobena ni povabla pa tko. In pol sm zej ugotovila da so sle v kino pa nevem kam. Pac in zej mi je ful hudo ker mislm da me nocjo zraven. Pac nisem jezna da grejo, kr js itak nebi mogla it ampak cudn mi je da mi sploh moznosti niso dale. Pac js bi useen rekla usem tut ce pol nebi mogle. In pac mi je zej ful hudo. In pol je ena od teh taka da se ji kdaj kire stvari ful ne zdijo fer. In js ji neki povem kar se je zgodil in pol me je zacela tko mal hejtat pa neki. Sicer ba treningu je blo use ful super ampak res mi je hudo. Pa nevem a naj zej jih kej povabim da bi se druzle al ne.
• Uredništvo
Martina Bošnjaković
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala za tvoj odgovor.
Ne glede na to, ali imajo tvoje prijateljice še kakšen drugi skupni chat ali ne, bi ti predlagala, da jih še povabiš, da se družite. Seveda, če tudi sama tako čutiš. Svetujem ti, da jim poskusiš čim bolj pristno povedat, da te žalosti, da se zadnje čase manj vidite in slišite in da pogrešaš vaše druženje, ker ti veliko pomenijo.
Poročaj še naprej, kako se bo situacija razpletla.
Iskreno upam, da boste s prijateljicami našle skupno rešitev in ti želim vse dobro.
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)