4. Letnik gimnazije sem zaradi težav z duševnim zdravjem, uporabe stimulativnih zdravil izgubil vso motivacijo do učenja in ga komaj zaključil z zadostnim uspehom.
Ali obstajajo kakršen koli način izboljšanja splošnega uspeha?
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
omenjaš padec motivacije in volje do učenja, katera sta zelo verjetno povezana z uporabo zdravil in slabšim duševnim zdravjem.
Načini izboljšanja splošnega uspeha obstajajo v smislu tehnik učenja, iskanja smisla v stvareh/aktivnostih, spremembe miselnosti, podpore zunanjega okolja, izboljšanja splošnega dobrega počutja, sprejemanje sebe. Stvari so zelo povezane in se nadgrajujejo.
Kako in če je še možnost (glede na to, da se je začelo novo šolsko leto) izboljševati zaključno oceno iz določenega predmeta in s tem zaključni uspeh pa se obrni na svetovalno delavko tvoje srednje šole, ki ti bo lahko predala podrobnejše informacije.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije