ok vse kar mam RES za vprasat je kako ves ce si gay... sem punca in ze dvakrat sm cutila nekej do istega spola. zmeram se uprasam a hocem bit Z njimi ali hocem biti ONI. a me razumete? zgubljena sem in cisto nic nevem
• Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Emica,
pravzaprav je odgovor na tvoje vprašanje takšen, da v trenutni starosti še nikakor ne moreš vedeti, kakšna natanko je tvoja spolna usmerjenost. Si namreč v obdobju, ko se identiteta še izgrajuje. Ugotavljaš, kdo želiš biti, kaj si želiš početi in kakšni ljudje so ti všeč. Nič ni narobe, če kdaj čutiš kaj do istega spola ali če se kdaj zgodi, da bi spet začutila kaj do nasprotnega spola. Nekateri potrebujejo več časa, drugi manj, da to ugotovijo. V mladostništvu se namreč spolna identiteta pogosto spreminja, pa tudi ugotovitev, da so ti všeč osebe istega spola, je lahko sprva presenečenje ali pa ti povzroča občutke zmede. Skratka, kar občutiš, je povsem normalno. Predlagam, da se zaenkrat izogneš označevanju in predalčkanju sebe, v katero kategorijo spadaš. Sčasoma, z odraščanjem, se bo vse razjasnilo.
Napisala pa si tudi, da ne veš, ali želiš biti z njimi ali pa biti oni. Odgovor na to vprašanje je podoben kot zgoraj. Vse to boš skozi čas odraščanja postopoma odkrila. Za zdaj si enostavno pusti prosto pot.
Upam, da ti je bil moj odgovor v pomoč. Zmeraj si dobrodošla, da postaviš še kakšno vprašanje.
Lepo te pozdravljam,
Jasna Verčko, mag. psihologije