Pozdravljeni,
Pišem vam ker potrebujem nasvet in pomoč...
Uglavnem ze nekaj casa sem samski kar me naceloma ne moti...nisem tip za neresne zveze... naredil sem si tinder in spoznal punco. Res super sva se ujela zanimajo naju podobne stvari (rock glasba, sport...) preko smsov je daja res topel obcutek. Da pospesim. Dobila sva se in se res super ujela. Sla sva na pjaco se res dobro pogovarjala odigrala igro biljarda in ker nama ni slo sva se samo smejala. Potem sva sla na sprehod v park tivoli. Uglavnem res sama sva bla na klopci nekje v daljavi je igral nek band in je blo res maksimalno romanticno vzdusje in sva se poljubila... potem sva se seveda se veckrat umes pogovarjala... nato sva se napotila da sem jo zapeljal tam kjer jo je cakala mama. Ze ko sva hodila nazaj je malo manjkalo teme za pogovor kar povsem razumem ker se ne poznava dobro. Uglavnem poslovila sva se z poljunom. Zmenek je biu uceraj prej mi je skos odpisovala na mesige dost pogosto dones pa 8 ur nic. Rekla je da se je pogovarjala z prinateljicami in da je glavna tema to da sem mlajsi eno leto. Jaz pa sem se iskreno povedano res zaljubil v njo... res se mi porajajo neprijetni obcutki in vprasanja...zakaj me je poljubila ce jo je to motilo...zakaj sevedno hoce na drugi zmenek ampak redko odpisuje...imate mogoce kaksen nasvet ker z taksnimi mislimi res ne morem se enkrat ziveti dolgo casa ker tudi ce se probam zamotiti pridejo misli nazaj...hvala vam za vas čas in odgovor in se opravicujem za vse slovnicne napake haha imejte lep dan :) lp Matic
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen, Matic.
Hvala, da si se mi zaupal. Omenjaš, da si preko aplikacije Tinder spoznal punco, s katero sta se odlično ujela v pogovorih, pred kratkim pa sta imela tudi zelo prijeten zmenek, ki je poglobil tvoja čustva do nje. Med zmenkom sta se poljubila, vendar si opazil, da ti zdaj manj pogosto odgovarja na sporočila, kar te razumljivo spravlja v negotovost, saj si se vanjo zaljubil. Sprememba v njenem odzivanju te skrbi, a hkrati je dobro imeti v mislih, da ni minilo veliko časa od vajinega srečanja. To še nujno ne pomeni, da nisi več v njenem interesu – morda se sama spopada z mešanimi občutki, saj je bil to vajin prvi zmenek, kjer je tudi prišlo do poljuba.
V takih trenutkih je pomembno dati vajini zgodbi nekaj prostora in časa. Omenila je, da je med pogovorom s prijateljicami izpostavila vajino starostno razliko. Morda bi bilo smiselno preveriti, ali je to zanjo pomemben dejavnik ali pa gre bolj za vpliv njenih prijateljic. Povsem normalno je, da se posvetuje s prijateljicami, a v končni fazi je dobro upoštevati svoje občutke. Razumem, da se zdaj počutiš negotovega, ko se sprašuješ, kaj sledi in kako naprej. Sklepam, da si ji postavil vprašanje, ki se je dotikalo le njene nedosegljivosti v zadnjih osmih urah, vendar bi bilo morda bolje, da z njo deliš še druga vprašanja, ki te trenutno preplavljajo.
Če ti je lažje, lahko svoje misli in čustva najprej zapišeš ter jih nato oblikuješ v sporočilo. Pri tem ti podajam nekaj iztočnic za razmislek: a) Kaj me najbolj skrbi? b) Kako se ob tem počutim? c) Kaj lahko glede tega storim? č) Kaj ji želim v sporočilu sporočiti? Zaljubljenost je čudovita izkušnja, a hkrati nosi tveganje, saj ni vedno zagotovljeno, da bodo naša čustva vzajemno vračana.
Iskren pogovor s punco te lahko razbremeni, čeprav se morda ne bi izšlo, kot bi si želel. Pri tem ti želim veliko poguma, in če boš potreboval dodatno podporo, sem tukaj zate.
Srečno,
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)