Živjo
Res je. Hotela sem biti Tik Tok slavna. Imeti milijon sledilcev in tisoče ogledov. Hotela sem se ukvarjati z ustvarjanjem vsebin in šla na faks mediji in novinarstvo. Ampak mi ni šlo. Ljudje z veliko sledilci me niso opazili, ljudje z snemalnimi izkušnjami pa me niso jemali resno. Predstavila sem svoje ideje, napisala scenarij in niso hoteli posneti. Moje ideje so vključevale super moči in fantazijo. Ker sem imela službo, sem se tega lotila sama. Našla sem snemalca in zapravila tisoč evrov za posnetek. Imela sem samo 700 ogledov. Ni se prijelo. To me je zlomilo, saj sem pričakovala milijon ogledov in veliko navdušenje. Ni se zgodilo. Ko so to izvedeli doma, so bili jezni kaj zapravljam za takšne bedarije in mi niso dovolili več sodelovanja. Zdaj moj profil že nekaj let miruje. Imajo starši prav? Bi morala bolj previdno zapravljati svoj denar? Kaj naj storim? Naj še poskušam ali naj raje investiram v potovanja in prihodnost? Lahko vam pošljem povezavo do tik toka samo če bo anonimno.
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Škoda, da nisi napisala svoje starosti, bi bilo malce lažje odgovoriti. Najprej bi ti čestitala za tvoj pogum. Vidi se, da si punca akcije. Imela si cilj, kateremu so sledila. Na žalost pa se ni izšlo. Vendar saj veš, kljub želji in temu, da naredimo vse prav, se nam vedno ne izide po planu. Na to svojo samozavest si lahko ponosna in prosim sledi svojim ciljem. Pomembno je le, da vseeno ob tem trdno stojiš na tleh in pri tem nisi zaletava. Dobro je, da imaš cilje in vizijo. Druga stran pa je razmerje med uspehom in vložkom. Napisala si, da si v svoj projekt vložila določeno vsoto denarja. Si na koncu naredila povzetek in prišla do kakšne ugotovitve? Kje se je zalomilo? Kaj, če kaj bi lahko drugič izboljšala. Popravila? Pristopila drugače? Si vložila svoj denar ali denar staršev. Če slednjega, bi bilo prav, da bi se pred tem z njima pogovorila. Morda bi ti znala svetovati, te podpreti. Je bila to zate ogromna vsota denarja, zaradi tega sedaj kak drugega trpi?  Je bilo vredno? Si kljub neuspehu, dosegla kaj drugega na drugem področju?Vse to so vprašanja, ki naj te vodijo v prihodnje. Kot sem že napisala zgoraj dovoli si postavljati cilje, tudi visoke, samo prej naredi dober plan vsega in morda prosi za pomoč koga izkušenega.
Le pogumno!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja
• Fa
Famous
Stara sem 25 let.
Rada bi bila slavna in imeti cel kup oboževalcev, veliko denarja in nastopati v Hollywoodskih filmih. Mislila sem, da se bo to uresničilo, a se ni. Hotela sem se prijaviti za Miss Slovenije, a nimam lepega izgleda za to. V resnici sem nepriljubljena in marsikomu se zdim čudna. Nočem biti takšna zguba. Ni se zgodilo tako kot sem si želela, na Tik Toku imam samo 99 sledilcev. Zavidam slavnim.
• Uredništvo
Tina Toman
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Tako mlada si še, zato prosim ne razmišjaj samo negativno. Verjamem, da si že naredila marsikateri korak, vendar vse je še pred teboj in vse se še lahko zgodi. Vem, da nekateri dobijo denar in jim ni potrebno za to nič narediti. Velikokrat pa sta denar in slava povezana z vztrajnostjo, trdim delom, odrekanji, potrpežljivostjo, .... Vse to kar si želiš se ti lahko uresniči. Svetujem ti, da si postavljaš majhne, lažje dosegljive cilje. Da bo lažje tebi in boš videla uspeh. Vsi začnejo iz nule. Tudi do 99 sledilcev je treba priti. In ti si to dosegla. Začetek je. Pomembno je, da v tem kar delaš vidiš smisel in te osrečuje. Slava ne pride čez noč, zato vztrajaj in sledi svojim sanjam.
Glede tvojega izgleda pa - zakaj tako misliš??Vsak človek je lep za nekoga. Tisti, ki si mislijo slabo o tebi, te verjetno ne poznajo tako dobro. Prijavi se na izbor za mis, tudi notranja lepota šteje. Morda ti tisti, ki menijo, da si čudna, samo zavidajo to kar si in kar počneš.
Zato prosim sledi svojim sanjam in ne boj se poizkusiti stvari.
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja
• Zv
Zvezdnica
Dobila sem novo službo in doma pravijo, da ne smem zapravljati za snemanja. Prijateljico, ki študira medije sem vprašala, če bi ona to znala narediti, a pravi da ne. Mislim, da bom odnehala, saj mi starši ne pustijo.
• Uredništvo
Tina Toman
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala, da si se znova oglasila. Všeč mi je tvoj pogum in to, da ne odnehaš kar tako. Verjamem, da ti je trenutno težko, saj si se znašla v situaciji, ko nimas podpore in pomoči. Če si to resnično želiš ti svetujem da še malo povprašaš naokoli. Morda te prijateljica poveže s kom iz faksa, ki ima več izkušenj in ti bo znal pomagati, hkrati pa te to ne bo stalo veliko. Morda pripraviš kakšen oglas, kjer boš povedala kaj si želiš in če se kdo od študentov prepozna, da bi ti pomagal, da te kontaktira. Poizkusi si razširiti mrežo. Če pa tudi tu ne boš uspešna pa vseeno ne obupaj. Pili svojo idejo in jo daj trenutno samo v mirovanje. Napisala si, da delaš, kar je super. Verjamem, da če bo ta želja v tebi še čez nekaj let, boš zbrala dovolj denarja, da se tudi to lahko uresniči. Ta čas pa se posveti tistim stvarem, ki so trenutno dosegljive.
Vse dobro ti želim!!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja
• Pr
Prijateljica
Hoj
Tik toke delam samo za oglede in da bi postala slavna. Prijateljica mi je rekla da za to ne bi smela tega početi, ker ne delam za zabavo in srce. Ima prav?
Da bom drugače samo na veliko razočarana in stran metala denar.
• Uredništvo
Tina Toman
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Upam, da je to resnično prava prijateljica in te želi "ustaviti" zaradi denarja. Če ti samo ne privošči slave, potem ni tista prava.
Res pa je, da si ti tista, ki se odločaš. Morda bi bilo dobro, da si postaviš mesečni budget denarja, koliko si ga pripravljena za to zapraviti. Nič ni narobe, da slediš svojim sanjam in si želiš slednje uresničiti. Samo prav pa je, da to ne posega v tvoje finance tako, da si delaš škodo in se moraš odrekati vsem ostalim stvarem. Kot sem ti že svetovala preuči vse možnosti, da uspeš pri tem pa upoštevaj tudi svoje finančne zmožnosti.
Verjemi vase!!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja