Zdravo... jaz sem therian (to so ljudje ki v sebi čutijo energijo neke živali). No in staršem nisem povedala in sem se delala da ni nič medtem ko sem po stanovanju holdila z repkom in tačkami... Vse je bilo super dokler mi ni oči poslal nek link do novic (bile so objavljene v včeraj in o therianih) in mami me je še tak preden sem vidla sporočilo vprašala če hočem bit mačka (rekla sem ne) in mislim da nekaj vesta o tem da sem therian... In me je zdej strah kako bo:(( Mogoče mislita da je pač to sam neka "nova fora" mladine, mogoče pa vesta kaj več:( Včasih bi enostavno rada zbežala od doma ker me je strah da me bosta kaj v zvezi s tem vprašala:(
Prosim za pomoč:((
Aja vem, da boste nekateri hejtali ker ne verjamete v therian osebnosti zato bi razložila: zbudim se kot človek, živim kot človek, vse delam kot človek. Ampak včasih mi enostavno nekaj v meni reče da se začnem obnašati kot žival. Tako sprostim vse iz sebe. Nekateri to naredijo s športom, jaz pa s tem.
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Draga SadTherianGirl!
O tem pojavu, o katerem pišeš, sem v preteklosti že odgovarjal. Mislim, da ne bo odveč, če povzamem takratno pisanje o therianstvu.
Število theryotipov, ki jih ima therian, ni omejeno. Nekateri theriani se identificirajo z enim samim theryotipom (živaljo), drugi pa se lahko identificirajo z dvema ali tremi vrstami, drugi pa z več deset ali celo stotimi. Ni pravil ali omejitev glede tega, koliko theryotipov lahko ima posameznik.
Pomembno je razumeti:
• Therianthropija je identiteta, pri kateri se posameznik globoko povezuje in identificira z eno ali več živalskimi vrstami.
• Theryotip je specifična žival, s katero se therian identificira.
• Število theryotipov je individualno in odvisno od izkušenj in občutkov posameznika.
Zakaj nekateri theriani imajo več theryotipov?
• Spreminjajoče se povezave: Povezava z različnimi živalmi se lahko spreminja s časom in v različnih situacijah.
• Kompleksna identiteta: Tako kot človeška identiteta ni enotna, tudi therianska identiteta lahko vključuje več različnih vidikov.
• Kulturne in osebne razlike: Različne kulture in osebne izkušnje lahko vplivajo na to, kako se posameznik povezuje z živalmi.
Theriantropy je še vedno raziskovano področje in o njem ni veliko znanstvenih raziskav.
Pri tebi je prisotna težnja, da se občasno počutiš kot mačka. Slutiš, da so starši pri tebi to že opazili. Skrbi pa te, kako bi na to reagirali, če bi to dejansko tudi spoznali. Tvoj strah je tolikšen, da bi najraje pobegnila od doma že v primeru, če bi te starša o tem kaj povprašala.
Dokler se med sabo ne boste o tem pogovorili, bo ta napetost pri tebi dejansko obstajala, saj si v veliki negotovosti glede reakcije tvojih staršev o tem pojavu pri tebi. To negotovost in strah boš vsekakor razrešila z odkritim pogovorom s staršema. Zberi pogum in se zaupaj staršema, morda najprej tistemu, ki bi te po tvojem mnenju bolj razumel. Therianstvo je pojav, kjer vsekakor ni primerno kakršnokoli obsojanje, ampak mora biti razumevanje. Pojav ni škodljiv, zadovoljuje pa neke določene tvoje potrebe. Glavno je, da se ti tega v celoti zavedaš in imaš racionalen odnos do tega svojega občasnega pojava.
Menim, da je tvoj strah pred negativno reakcijo staršev pretiran, morda celo odveč. Praviš, da že slutita o tem pojavu pri tebi, da ga že kar dobro poznata oziroma sta se o njem pozanimala. Če bi imela do tega negativen odnos, bi ti to zagotovo že očitala in te »zasliševala«.
Brane But, univ. dipl. psiholog
• Sa
SadTherianGirl
Okej hvala vam