Oj mogoče niti ni tako pomembno, mogoče ste že pisali o tem... No zanima me kako najti prijatelje če si therian? Kmalu grem v srednjo šolo in me je še bolj strah, da me ne mojo sprejemli:(( prek ene spletne strani sem našla eno therian prijateljico (dali sva si tudi snap in si piševa) in mogoče še bova spoznali npr če bo kaka prireditev v Ljubljani da bova obe tam pa še starši... Torej no nisva še ziher.Torej no, to ni bistveno.... Mene zanima kako zdej najdite neke prijatelje (po možnosti ki sprejemajo theriane al pa so theriani/furry (oboje sem))?? Pač srednja šola se mi zdi tko da res rabiš neke prijatelje in js bi jih rada, ampak ne vem kako jih najdit... Vsi taki , ki sprejemajo theriane/so theriani ali furry, sem jih našla samo prek spleta pa še to so iz drugih držav...
• Uredništvo
Urška Horvat

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da se počutiš drugače in da te zato skrbi, kako boš v srednji šoli našla prijatelje. Hkrati si že izkusila, da se lahko z nekom lepo ujameš prek spleta, si pa želiš, da bi takšne ljudi našla tudi v živo.
Pomembno je vedeti, da v srednji šoli večina dijakov še sama išče, kam spada. Veliko jih deluje samozavestno, v resnici pa imajo podobne dvome kot ti.
Ko razmišljaš o prijateljih, se skušaj ne omejevati samo na to, da so therian ali furry. Veliko bolj pomembno je, da so ljudje spoštljivi, odprti in da se ob njih počutiš varno. Takšni ljudje obstajajo, tudi če nimajo enake identitete kot ti. Če se osredotočiš samo na zelo specifično skupino, si lahko nehote zapreš priložnosti za dobre odnose.
Odprte in sprejemajoče ljudi pogosto lažje spoznaš v okoljih, kjer se zbirajo posamezniki z različnimi interesi. Zato je smiselno, da se vključiš v krožke ali druge dejavnosti, ki te zanimajo, saj tam lažje spoznaš vrstnike s podobnimi hobiji, hkrati pa je navezovanje stikov običajno bolj sproščeno (npr. umetniški ali likovni krožek, dramska skupina, glasbene dejavnosti, šolski časopis ipd.).
Ni ti treba takoj razkriti vsega o sebi. Čisto v redu je, da si vzameš čas, najprej opazuješ in spoznavaš ljudi ter šele potem deliš bolj osebne stvari z nekom, ki se ti zdi vreden zaupanja. Sprejemanje pogosto pride z odnosom, ne z informacijami na začetku.
Možno je, da ne boš takoj našla “pravih” prijateljev, in to je normalen del začetka srednje šole. Včasih traja nekaj časa, da najdeš ljudi, s katerimi se res ujameš. Odnosi potrebujejo svoj čas.
Želim ti veliko poguma in čim več lepih izkušenj pri spoznavanju novih ljudi.
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)