Živijo,
Danes in vse ostale dni preživljam s starši nenehno jim poskušam pomagati ampak za niju to ni uredu
Trudim se,poskušam ampak nikamor ne pridem.
Težave imam tudi z telefonom kar naprej sem na njem ne morem odnehati čeprav imam family link še vseeno ne gre prosim pomagajte mi.
Lp.
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej te moram pohvaliti za tvoj trud in željo po spremembah.
Sicer si napisala bolj malo podatkov, zlasti o tem kaj starša pričakujeta od tebe. Stara si 11 let, kar pomeni, da sama že veliko znaš in zmoreš. Pomembno je, da se s staršema iskreno pogovoriš o tem kaj pričakujeta od tebe in kako na to gledaš ti. Prav je, da ima vsak član gospodinjstva kakšno nalogo in zadolžitev. Seveda pa skladno z ostalimi obveznostmi in starostjo. Kot sem že napisala je pogovor ključen. Če pa imaš kakšno dilemo, pa kar vprašaj.
Glede uporabe telefona, pa ti moram pritrditi, da preveč škodi. Sicer nisi napisala kaj na telefonu počneš (se pogovarjaš, dopisuješ, srfaš, igraš igrice, ...), vendar žal vsaka prekomerna uporaba zate ni v redu. In starša sta tista, ki sta pri tvoji starosti dolžna nadzirati uporabo. Glede na to, da se zavedaš, da imaš s tem težave, ti priporočam, da se o tem pogovoriš z nekom od odraslih (starša, učitelji, svetovalni delavci, sorodniki), ki te bodo usmerili. Če pa zmoreš sama, pa si določi ure v dnevu, ko boš telefon uporabljala. Ne bo lahko, vendar z disciplino boš tudi to zmogla.
Če te še kaj zanima, pa kar vprašaj.
Vse dobro!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja