Hej!
Zadnjič smo bili nekje z družino in sem si želela iti v eno trgovino. 1. Dan je rekla, da bomo zvečer šli, ampak je zvečer rekla, da je prepozno in da bomo šli naslednji dan. Naslednji dan se je to spet ponovilo in rekla je da bomo šli jutri. Bila sem razočarana in malo jezna, in z mami sva se skregali.
Izgledalo je tako kot, da sem jezna, če takoj ne dobim nekaj kar hočem (kot da sem razvajena), ampak to ni res.
Ne znam dobro razložiti, ampak mene je strah, da tega ne bom dobila, če me razumete. Pač jaz res težko izrazim željo, da bi nekaj imela in ponavadi nikoli ne povem kaj si želim, zato sem vedno razočarana in žalostna. No in takrat ko pa povem, kaj si želim in če se to prelaga iz dneva v dan, pa me vendo začne skrbeti, da bom spet razočarana. In jaz se ne jezim, zaradi tega ker bi to takoj hotla dobit, ampak iz straha, da se bo spet ponovilo tisto, kar se mi že ves cas dogaja...
• Uredništvo
Anadeja Bajzek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zveni, kot da si se resnično veselila tega, da bosta z mami obiskali trgovino. In ker ti je obljubila, se verjetno zaveda, da ti to veliko pomeni in ti bo to željo tudi uresničila. Ker si pri tvojih letih še precej odvisna od staršev, se boš morala tudi prilagoditi njenemu urniku. Morda lahko, če se razburiš, res deluje, kot, da hočeš, da so tvoje želje takoj izpolnjene. Mami ima verjetno še druge obveznosti in morda včasih zmanjka časa za kakšno tvojo željo. A v kolikor jo še enkrat opomniš na miren način in izraziš, da bi te obisk te trgovine zares razveselil, se bo tudi ona potrudila to uresničiti in na svojo obljubo ne bo pozabila.
Lep pozdrav,
Anadeja Bajzek, dipl. psihologinja (un)