Pozdravljeni,
Imam veliko problemov preveč da bi tukaj napisala. I. Imam občutek da nikomur nemorme povedati. Svetovalna delavka mi ne pomaga ravno prav tako mam občutek da ji grem na živce. Prijatelji ne znajo pomagat. Ali pa niso tako dobri. Družina ne razume se samo smeje Oz. Reče da tko pač je. Psihologinjo sem mela 1 leto nazaj nemorme nazaj ker drgač se mami skos joka in me to razžalosti. In ko me zelo boli mam občutek da nimam nikogar. Rabim nekoga ki bi se usedel oz pisal vsaj za 1 uro in poslušal me. Tom telefon si ne upam klicat ker sem tiha oseba in 1 sem poklicala in mi ravno ni pomagala oziroma slabo sem se počutla po njenem tonu. Pisala sem v to spletno klepetalnico na Tomu in mi malo pomagajo damo večinoma samo naj grem k svetovalni kar nemorem. In nevem kaj naj. Oprostite za to sporočilo če sem vas zmotila. Ampak res nevem več al je vedno problem v meni ali pretiravam.
V naprej hvala za odgovor.
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Maša!
Veseli me, da si nam pisala. Praviš, da te pestijo težave, vendar nekako ne najdeš osebe, ki bi ji lahko zaupala oz. ki bi ti pomagala. V svoji stiski se počutiš sama.Super je, da iščeš različne vire pomoči. Praviš, da si že obiskala psihologinjo in svetovalno delavko, v stiku si bila tudi s svetovalci Tom telefona. To je dobro, saj je velik uspeh, da iščeš pomoč, ko jo potrebuješ. Tokrat si pisala na našo svetovalnico in sporočam ti, da me bo res razveselilo, če kaj več napišeš tudi meni. Zagotovo te bom potem lažje razumela in morda skupaj najdeva še kakšno možnost za pomoč.
Vse dobro ti želim!
Lea Prinčič, mag. psihologije
Ma
Maša
Pozdravljeni moj problem je to da se poskušam spremeniti pač veliko stvari, svojo prehrano,spanje, telovadbo. In to leto grem v srednjo šolo in v dijaški dom. In tega me je zelo strah. Potem mami je skos jezna name ker grem in zraven žalostna. In še jaz če grem za 1 teden kam mi je hudo. In vem d mi bo hudo. Ampak zmeri reče da bi najraje umrla. Da ni verjela da bo dočakala da bom v 9 in zdj od srede ko sem se upisala v srednjo. Je skos nesramna do mene in nevem kaj naj naredim. Rada ji govorim o srednji, ker pač rada plešem balet in vidim kot priložnost da končno lhk začnem, ker sem bila vedno preveč odaljena. In sem srečna in žalostna ampak mami bi mogla zdj bit prjazna ker sem še tle. Da se mamo fajn dokler negrem.
Uredništvo
Lea Prinčič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena ponovno!
Hvala, da si zapisala nekaj več.
Praviš, da želiš spremeniti svoje navade prehranjevanja, spanja in gibanja. Svetujem ti, da se tega lotiš postopoma. Saj ni treba, da vse navade spreminjaš čez noč. Najbolj učinkovito bo, da spremembe uvajaš postopoma in si postavljaš dosegljive cilje. Ti te bodo motivirali, da vztrajaš tudi vnaprej. Seveda pa je tvoj končni cilj lahko to, da poskrbiš za zadostno količino spanja, raznoliko prehrano ter dovolj gibanja.
Zapisala si, da se ti obeta kar velika sprememba, saj naslednje leto odhajaš v srednjo šolo ter dijaški dom. Veseliš se novega poglavja, saj ti bo to med drugim omogočilo tudi obiskovanje baleta, kar je super. Hkrati te je strah, saj predvidevaš, da ti bo hudo. Čutiš pa tudi občutke žalosti, saj se zaradi prihajajoče spremembe spreminja tudi vajin odnos z mamo. Povsem normalno je, da ob prihajajočem poglavju čutiš vse te različne občutke. Poskušaj jih sprejeti. Morda se z mamo lahko pogovoriš – ji zaupaš, kaj vse čutiš in poveš, kaj bi si želela od vajinega odnosa do takrat. Tudi mama naj ti predstavi, kaj čuti ona in poskušaj jo razumeti, čeprav ti bo to težko. Morda za pomoč pri pogovoru lahko prosiš tudi kakšnega drugega družinskega člana ali prijatelja/prijateljico.
Razmisli tudi o tem, kaj ti bo olajšalo selitev ter nov vsakdan - kaj npr. vzeti sabo, da te bo pomirilo, ko ti bo hudo; poiščeš lahko kakšen hobi, ki te bo spravil v dobro voljo, ko boš imela prosti čas; razmisli, kako bi najraje ostala v stikih s svojo družino in prijatelji – kako pogosto jih boš obiskala, kako boste komunicirali v vmesnem času. Priprava na novo poglavje ti bo pomagala, da se boš septembra počutila bolj pripravljena in motivirana za nove izzive.
Želim ti vse dobro!
Lea Prinčič, mag. psihologije