Na naši šoli se v 8 razredu razdelimo v 3 učne skupine v osnovnih predmetih(najslabša,srednja ter najboljša).Sama sem sicer v najboljši skupini ker mi gre matematika zelo dobro v slovanščini sem tudi dobra ampak angleščine pa ne znam.V 7.razredu sem dobivala dobre ocene ampak v tem letu mi gre zelo slabo dobivam 3 in 2 in 4 učasih medtem ko sem prej 5 in 4 . V tej skupini vsi dobivajo same petice jaz pa ne tudi takrat ko dobim 4 nisem vesela tudi če sem prej bila,ker ostali učenci v tej skupini dobijo skoraj usi petice.Zaradi tega sem zelo žalostna skupino se sicer da zamenjati(iz najboljše v srednjo) ampak matematika mi vseeno gre uredu .Je problem moje učenje? Ali se moram več učiti?
za
zakaj ne
Najdisi naprimer inštrukcije imel sem isto težavo zda ja hodi so se mi ocene zvišale
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vsak izmed nas ima tako močna kot tudi šibka področja. To, da si pri določenem predmetu boljša kot pa pri drugem, je popolnoma normalno in se zaradi tega ne rabiš slabo počutiti. Pomembno je, da se tega zavedamo in lahko delamo v smeri, da naše šibko področje izpopolnimo.
Sprašuješ, ali lahko zamenjaš učno skupino. Seveda lahko. Svetujem ti, da se o tem pogovoriš s starši in s svojo učiteljico, ki bo lahko naredila menjavo.
Sprašuješ tudi, ali je problem v tvojem učenju in ali se moraš angleščino več učiti. To, ali je problem v tvojem učenju, težko rečem, saj ne vem, kako se učiš. Kot sem omenila, imamo vsi močna in šibka področja. To lahko pomeni, da ti angleščina preprosto ne leži, lahko pa da nimaš pravilne učne metode. Vsekakor pa verjamem, da glede na to, da angleščina ni tvoje najmočnejše področje, boš morala v samo učenje tega predmeta vložiti nekaj več energije. Ob učenju šolske snovi ti svetujem ogled filmov ali serij z angleškimi podnapisi, poslušanje angleške glasbe, branje angleških knjig ... V razredu pri pouku poskušaj čim več sodelovati, ko česar ne razumeš, vprašaj učiteljico, uči se s kakšno prijateljico ...
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike