Spoštovani!
Pišem vam ker imam težave s svojo najboljšo prijateljico. Uglavnem da začnem od začetka. Spoznal sem jo na snapchatu zelo prijazna punca in se dobro razumela in povezala včasih sva se skregala ampak hmalu spet pobotala. In vse je bilo lepo in prav dokler niso šli na križarjenje z družino za te počitnice. Ko so se peljali tja mi je na vsakej toliko napisala kako sporočilo ker ji je blo slabo in je tudi spala med vožnjo ker so šli zjutri od doma. In mi je rekla da se mi bo javila ko pridejo v apartma ker križarka pride šele naslednji dan ko je šla napot se mi je še javla mi poslala par slik je napisala da se že vozijo kako sem in kako bi blo bolje da bi bil jaz zraven nje namesto njenega brata. Ubistvu da vam še povem mi je ona zelo všeč in ona tudi to pravi meni. In uglavnem ko so prišli v sobo v apartma se mi je javla da grejo po mestu in se mi javi zvečer. In ko je pršu večer mi ne poslala veliko video in mi razkazala celi apartma. In mi poslala sliko da bi me zelo rada objela. In je prišel naslednji dan ko so šli skupaj na križarko že zjutri in mi napiše in pošlje sliko kako čakajo na križarko. In ko pridejo na križarko posname par posnetkov križarke in se slika skupaj z mamo no do tukaj je vse lepo in prav. In mi je tisti dan rekla da mi nebo mogla pisat ker bo na križarku brez internetna edino ko bodo ob obali kjer vleče internet ozemlja. In od takrat naprej se je use sprememenilo javla se mi je ko sem jo kej vprašal je odgvorila ampak ona nič mene vrpašala ni mi povedala da me ima rada in učasih kar izginila to so bili večinoma taki dnevi . Mene boli srce od tega manj jem se slabo počutm to opazita tudi moja starša. Rekla mi je naj se nesikiram ampak bi se če se nebi zgodilo to.... Najprej bom pa še povedla da je kakšen dan dobr k mi pove da ne ima rada hoče da jo pošljem sliko in mi reče da sem luštn itd in se mi tudi opraviči za obnašanje. No kar pa se je zgodilo je da jo je en starejši fant vprašu za pijačo med tem ko so bili oni v gledališču in je njej postalo slabo in je se usedla drugam in je rekla da jo en tip celo predstavo gleda in po koncu predstave pristopi do nje in jo povabi da bi jo častil pijačo ampak ga je zavrnila ker noče pomavlat zgodbe z nekim pedofilom ki ga je imela prej. In me je tist zelo pretreslo ampak sva se pogovrila in sva rešila To. Zdej spet danes bil slab dan samo odgvorila mi je na vprašanje kako je spala in potem je rekla da je zmatrana in sem vprašal kako in sem jo vprašal če je šla spet na zabavo in rekla ja in je bla zlo neprepričljiva ker je čudno priznala in potem je napisala da si je nekaj čudnega zgodilo in jaz vprašam če je bil kak fant pa reče ja en okoli 40 let star pa sem jo vprašal če je plesala znjim pa je rekla da ne da mi bo kasneje povedala ker se ji bo fon izklopil in da ga rabi napolnite ampak ga nemorem napolniti ker so vsi polnilniki zasedeni vem da mi bo šele zvečer odgovorila ker gre po mestu na križarjenju bodo pa še 3 dni v sredo pridejo nazaj. In jaz se zlo počutm zlo me skrbi in da sem jo preveč na vrvici imel pa je bila vredu zdej pa je nimam več in sem jo pustil svobodo ampak je pa vso obnašanje slabše bolše sem se počutil ko sem jo imel nekako na vrvici ker mi ona veliko pomeni in jo imam rad in to zelo. Res nevem ali sem jaz bedak ali karkoli ampak zlo me skrbi za njo. Rekla je da naj se neham sikirat saj bi se nehu če se nebi s temi fanti neki morala pač zlo me skrbi in rabm nujno pomoč in nasvet kaj naj naredim. Se pa zlo slabo počutm nespim ali pa hodim zlo pozno spat potem skoraj nč nejem nimam energije za nič tudi hujšam shujšal sem že za 2kg ampak ni to toliko veliko ampak res rabim nujno pomoč kaj naj naredim v tej situaciji. Lepo vas prosim za čim prješi odgovor in se zahvaljujem že vnaprej za odgovor ????.
Želim vam lep dan in se opravičujem za tako dolgo besedilo oz spis. Nisem povedal veliko ampak ko mi boste postavljali vprašanja bom več vam povedal.
Lp, Markec
Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Če prav razumem, te bremeni, da se ti dekle, ki ti je všeč in s katerim sta se zelo lepo ujela, bolj poredko oglaša odkar je šla z družino na križarjenje, hkrati pa te skrbi, kaj na križarjenju počne.
Napisal si, da te boli, ker se manj pogosto slišita od kar je na križarjenju. Rada bi te opomnila, da je vzrok tega v veliki meri verjetno res, da nima dobre internetne povezave, kot ti je sama povedala. Obenem pa je na počitnicah — verjetno se ji v tem času dogaja veliko zanimivih in razburljivih stvari in ima zaradi tega manj časa za dopisovanje. Pomisli, kako sam preživljaš čas, ko si na počitnicah v nekem novem kraju, verjetno se tudi ti takrat manj pogosto spomniš preverit sporočila, kar je povsem razumljivo.
Praviš, da ti je dekle všeč, prav tako pa ti je tudi sama priznala, da si tudi ti njej všeč. Predlagam, da si vzameš čas, da premisliš o svojih lastnih željah. Kaj si želiš od vajinega odnosa? Bi želel, da sta par, ali bi raje, da ostaneta prijatelja? Svetujem ti, da se trudita odprto komunicirati, ko se vrne s križarjenja. Pogovorita se o svojih občutkih in željah glede vajinega odnosa in poskusita razumeti drug drugega. Pri tem pa je pomembno, da oba dobita priložnost, da izrazita svoje mnenje in občutke ter da oba spoštujeta odločitev drugega.
Ne razumem povsem, kaj si milil s tem, da jo “imaš na vrvici”. Si s tem mislil, da si tudi ti njej všeč? Ali morda da ti je vedno na voljo za pogovor?
Napisal si tudi, da zaradi nedavnih sprememb v odnosu s tem dekletom slabo spiš in manj ješ. Zelo pomembno je, da skrbiš tako za svoje telesno zdravje kot tudi za dobro počutje, ne glede na to, kaj se dogaja v vajinem odnosu. To lahko storiš s pogovorom z nekom od bližnjih (družina ali nek drugi prijatelj). Morda ti bodo oni lahko ponudili razumevanje in podporo ter drugačen pogled na situacijo. Hkrati pa ti predlagam, da več časa posvetiš aktivnostim, ki te veselijo — mogoče kakšna športna dejavnost, igranje glasbe, branje knjig, družabne igre s prijatelji ipd. Glede prehrane pa ti svetujem, da poskusiš več pojest, četudi nimaš apetita. Kajti 2kg je kar velika izguba teže v kratkem času. Poskusi jest čim bolj raznoliko hrano in bodi pozoren, da so tvoji obroki redni, torej da ne preskakuješ obrokov, morda pa ti bo pomagalo tudi, da poskusiš vsak dan jesti ob približno enakih urah. Če se čez dan sam ne spomniš jest, ti predlagam, da si daš več opomnikov za obroke.
Iskreno ti želim, da se boš kmalu bolje počutil in da bosta skupaj s tem dekletom razrešila težavo. Če imaš še kakšno vprašanje, nam vedno lahko napišeš.
Lepo bodi,
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)