Nekako sem (komaj, z rednimi inštrukcijami iz matematike in veliko solzami) prigural do 4. letnika gimnazije. Zdaj pa mi postaja vedno bolj jasno, da letos ne bo šlo. Sliši se absurdno: danes sem med uro matematike in še skozi celo naslenjo šolsko uro razmišljal o samomoru. Zaradi matematike, banalno - zdaj se mi sliši noro (imam zgodovino samomorilnih misli, ampak me do njih ni pripeljal en blesav šolski predmet).
Ali obstajajo kakšne opcije? Maturo pač moram narediti, ampak kako?! Matematika je res moje šibko področje in ne razumem, zakaj je obvezen predmet na maturi za nekoga, ki želi na filofaks (saj v bistvu mi ni treba razumeti, tako pač je, tak je sistem ...) oz. da je že na osnovni ravni tako zahtevna.
Razni "Zdrži, saj je samo še eno leto" odgovori ne pomagajo, ker se mi enostavno ustavi. Ko v šoli razlaga profesor ali ko sem na inštrukcijah, mi je kar nekako jasno, potem se poskusim usesti in rešiti kakšno nalogo sam, pa se popolnoma ustavi. Da niti ne omenjam, da nimam celih popoldnevov časa (in volje) za vadenje matematike, ki se je že tako učim več od vseh ostalih predmetov skupaj (z daleč najslabšimi rezultati). Bližajo se prva ocenjevanja in vedno bolj mi je jasno, da ne znam *nič*.
• Gr
Groza
Hej!
Sama imam podobne težave. Vsak letnik so mi ocene pri matematiki padale, zdaj pa me skrbi že na začetku kako bo. Verjemi pa da ni tako hudo in boš maturo z malo truda sigurno naredil:) vem pa da te skrbi, saj mene tudi;) če rabiš pogovor sem ti na voljo
Lp
• Ne
NeMatematični_genij
Hej!
Lp
Nočem biti nesramen, ampak žal je to točno tista vrsta odgovora, ki ne pomaga ... pred maturo je treba narediti vse teste in trenutno ne vidim, kako bom naredil prvega (oz. mi je jasno, da ga ne bom). Ampak vseeno hvala za dobro misel.
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Najhuje je prenesti neuspeh, kadar vložimo v nekaj veliko truda. Razumljivo, da obupavaš. Imam nekaj besed spodbude zate oz. nekaj idej, ki ti morda lahko pomagajo dvigniti moralo ...
Prebiti se moraš čez teste, ki vključujejo tudi naloge z višje ravni, to drži. Si pa mislim, da je verjetno tudi nekaj nalog z osnovne ravni, da se da, če vztrajno delaš? Tudi, če s popravljanjem, samo, da uspeš.
Si že slišal za "near pass" na maturi? Dijak, ki pri enem predmetu ne doseže meje za zadostno oceno (zmanjka mu manj kot cca. 10%) in zadosti pogoju, da ima vsaj dva druga predmeta 3 ali več, bo maturo uspešno opravil.
Vztrajaj, daleč si prišel, "samo" še zadnja visoka ovira je pred tabo. Na Filozofski fakulteti boš zadihal in užival v študiju, spomin na grozno gimnazijsko matematiko pa bo bledel in ostal izven tvojega življenja. Velja se potruditi za to.
Lepo te pozdravljam in ti želim dovolj moči, vztrajnosti in zaupanja vase.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja
• Ne
NeMatematični_genij
Spoštovani,
hvala za odgovor. Matura sama po sebi me niti ne skrbi toliko, a do mature je treba priti. Skrbi me, kako bom naredil že prvi test ...
Za near pass slišim prvič, a me veseli, da taka olajšava obstaja. A kot pravim, zaenkrat me matura niti ne skrbi, pač pa sama pot do mature. Poskusil bom po svojih najboljših močeh, morda pa uspe.
Drugi del problema je samo učenje, matematiko bi moral vaditi več, a žal nimam tako močnega samonadzora, čeprav vem, kako pomembna je ... Sem že poskusil z organiziranim načrtovanjem učenja, pomodoro tehniko, prebral članke na vaši strani in kakšne druge, pa žal ne pomaga. Zelo težko se je usesti in pričeti z učenjem ter ostati zbran daljši čas.
Po drugi strani pa, če je do zdaj uspevalo, bo tudi letos. Mora. Najboljšte upanje, ki ga imam ...