Že nekaj časa mi je ena punca zelo všeč. Rad se pogovarjam in družim z njo. Mislim da sem ji bil všeč. Nekega dne me je poljubila jaz pa sem bil presenečen in se nisem znal odzvati. Mislim da je to vzela kot ne. Nekaj časa po tem pa mi je nekdo povedal da je bila zelo zatreskana vame. Ker ji nisem vrnil poljuba me žre zato, ker ne morem nehati misliti nanjo. Ne vem kako jo naj spet usvojim.
Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Hvala, da si se obrnil na nas in nam zaupal svojo težavo.
Možno je, da je dekle v tistem trenutku začutilo zavrnitev, ampak ko smo v takšnih situacijah se lahko čisto vsakemu od nas zgodi, da ne odreagira, tako kot bi si želel oz. si v tistem trenutku odreagiral tako, kot si takrat zmogel. Moj nasveti bi bil, da poskusiš z dekletom ponovno vzpostaviti stik in se z njo o tem iskreno pogovoriti. Najbolje bi seveda bilo, če bi se o tem pogovorila v živo, jo npr. lahko povabiš na kak sprehod, če bo želela. Lahko ji napišeš pismo, jo pokličeš ali ji napišeš na katerem od socialnih omrežjih. Izberi tisto, kar ti najbolj začutiš, da je prav.
Verjamem, da si mogoče negotov, te je strah, kakšen bo odziv, čutiš mogoče še kakšno drugo neprijetno čustvo. Vse to je normalno, hkrati pa verjamem, da imaš v sebi pogum, da ti bo uspelo storiti ta korak. Prepogosto se dogaja, da obtičimo v določenih situacijah ali pa bi se lahko kakšen odnos razvil mnogo bolj, če bi si bolj upali iskreno spregovoriti o svojih občutkih. Vem, da ni lahko, saj s tem odpremo eno svojo ranljivost, ki pa nas po drugi strani najbolj povezuje. Dokler drugi osebi ne povemo, kaj čutimo, ta oseba tega ne more vedeti. Dekletu poskusi iskreno povedati, kaj se je dogajalo takrat v tisti situaciji, kaj si takrat občutil in kaj sedaj čutiš do nje.
Če boš še kaj potreboval, sem tu zate. Držim pesti, da se bo vse v redu izteklo,
Sara Seršen, mag. psihologije
Za
Zaljubljenec1
Hvala za odgovor.
Moram tudi povedati, da je sošolka zelo lepa...
velikokrat jo kak fant vpraša če bi bila z njim. Ponavadi reče ja ampak je po parih dneh konec razmerja. Prej ni tako odgovarjala, ko pa me je narobe razumela je to začela kar naenkrat početi... Mislim da se me hoče izbiti iz glave.
Ne vem kdaj ji bi rekel saj ne vem ali ima fanta ali ne. Drugih sošolk ne morem vprašati saj se vse smukajo okoli nje. Pa tudi če bi jih vprašal bi se mi zlagale saj me nekatere ne marajo nekatere pa so oz. so bile v mene.
Za
Zaljubljenec1
Prosim odgovorite
Uredništvo
Pozdravljen, Zaljubljenec1,
tvoje vprašanje smo poslali svetovalki in jo še enkrat spomnili nanj. Odgovorila ti bo, kakor hitro bo lahko.
Vse dobro ti želimo,
uredništvo #Tosemjaz
Uredništvo
Sara Seršen
Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen!
Najprej oprosti, da si nekoliko dlje čakal na odgovor.
Zakaj se sošolka tako obnaša, ti jaz ne morem odgovoriti, to ve samo ona. Zato je najbolje, da se z njo čim bolj odkrito pogovorita. Sprašuješ, kdaj naj ji poveš. Da se bosta lahko v miru pogovorila, je fajn, da sta nekje, kjer bosta imela mir in vaju nihče ne bo motil ter bosta imela dovolj časa. Tako bi ti svetovala, da se tega ne lotiš npr. v 5 minutnem odmoru. Mogoče ji lahko napišeš SMS ali ji pišeš na katerem od socialnih omrežij ter jo vprašaš, če bi npr. s tabo šla na kakšen sprehod ali pa če se lahko kje na šoli/ob šoli dobila po pouku, kjer bosta imela mir. Če pa se v tem trenutku s tabo ne bo želela dobiti, pa ji mogoče lahko poskusiš čim bolj razložiti, kaj se je dogajalo takrat in kaj ti še sedaj čutiš preko sporočila ali pa da jo pokličeš.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije