Nekje pred nekaj mesecei sem si začela preko snepchata pisati z enim fantom. Pred pol leta se je preseli blizu mene ampak takrat še ga nisem poznala. 2 leti je starejši od mene. Pisala sva si in se že nekaj krat dobila.
Ugotovila sem je zelo fajn oseba in postala sva dobra prijatelja. Pred nekaj časa mi je nehal snepati (pošiljati) obraz in mi nehal pisati in opazila sem da nekaj ni v redu. Nato sem ga videla z eno drugo punco s katero se je držav za roko.
Takrat se mi je vsi obrnilo na glavo. Začelo mi je biti zelo hudo ampak nisem vedela zakaj. Mislila sem da bi pomeni samo kot prijatelj ampak od kar sem ga videla z drugo mislim da mi je všeč, tako pravijo tudi moje prijateljice.
Zdaj mi je zelo hudo in nevem kaj naj naredim. Kaj naredim? Kako ga naj pozabim?
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš, da si si nekaj mesecev dopisovala s fantom, s katerim sta postala dobra prijatelja. Pred nekaj časa ti je nehal pošiljati »snepe«. Nato si ga videla s punco, ko sta se držala za roke. Odkar si ga videla z drugo, imaš občutek, da ti je všeč. Lahko si predstavljam, da ti je ob tem, ko ga vidiš s punco, zelo težko. To je čisto normalna reakcija, saj si si verjetno v sebi želela, da bi bila sama na mestu dekleta, ki jo je držal za roko, čeprav do takrat tega nisi pri sebi spoznala. Glede na to, da ima punco, je najverjetneje trenutno zaljubljen in zato ni primeren čas, da bi mu izkazala svojo naklonjenost. Predlagam, da svojo energijo in pozornost poskusiš usmeriti v aktivnosti, ki te veselijo in v druženje z ljudmi, ki jih imaš rada. S tem, ko boš postopoma svoje misli preusmerjala drugam, boš imela tudi manj časa za razmišljanje o njem. Lahko se lotiš tudi kakšnega novega hobija in si s tem razširiš svoj krog poznanstev. Nikoli ne veš, morda lahko ravno takrat, ko najmanj pričakuješ, pride mimo nova simpatija, ki pa ne bo oddana. Z usmerjanjem svoje pozornosti v simpatijo, ki je v zvezi, lahko samo zmanjšaš možnost za vstop novih poznanstev v tvoje življenje. Glede na tvojo mladost verjamem, da boš doživela še veliko trenutkov zaljubljenosti in verjamem, da tudi prave ljubezni. Ko se bo poklopilo vse, bo pravi fant vstopil v tvoje življenje.
Upam, da ti bo moj odgovor vsaj malo pomagal. Če boš imela še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije