Pozdravljeni. Pišem vam, ker imava s punco težave v zvezi. Kar naenkrat se mi zdi da se je malo "ohladila" oz. odmaknila od mene. Ampak jaz ne vem zakaj. Mogoče jo je po 2 mesecih minila faza zaljubljenosti. Razlika se opazi v opisovanju, pogovoru pri objemi in dotikih. Vendar še vedno pravi, da enako čuti do mene. Jaz pa ji vedno pravim, naj bo iskrena do mene in mi na pove, če je kaj narobe. In ker sem jaz začutil, da se je nekako odmaknila od mene, tudi jaz ne morem izžarevajo neke pozitivne energije in to se potem pozna pri obema. Nevem, kaj lahko storim oz. pridem iz teg ven. Preprosto ni več isto, kot je bilo, njej pa se še vedno zdi isto. In to me mori iz dneva v dan. Ne spim in ni paše mi jesti. Sva se že pogovorila, pa nekako nisva našla rešitve, zato tudi ne želim tega več omenjati. Skratka, moti me, ker mi ne pokaže več toliko čustev kot na začetku.
Prosim za pomoč.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljen,
praviš, da si pri svoji punci opazil spremembo v vedenju oziroma odnosu do tebe, kar je povzročilo spremembo tudi pri tebi, navajaš pa celo težave s spanjem in apetitom. Čeprav ona zanika, da je karkoli narobe ali drugače, se ti notranje tako obremenjuješ z njenim vedenjem, da to načenja tvoje počutje (kar pa lahko nadalje vodi tudi do zdravstvenih težav). Praviš, da te moti, ker ti čustev ne kaže na enak način kot na začetku. Zagotovo se na začetku obnašamo malo bolj navdušeno, skoraj vzhičeno, potem kasneje, ko skupaj preživimo že kar nekaj časa, pa se malo umirimo. To je povsem normalno. Prav tako ima vsak izmed nas običajno malo  drugačen način kazanja čustev in izkazovanja ljubezni, kar v partnerskem odnosu potem tudi skupaj raziskujemo. Prav tako se vedno bolj spoznavamo, tako med sabo kot sami sebe. Med drugim je zelo pomembno tudi, da se zavedamo svojih pričakovanj, ki jih imamo. Kadar karkoli pričakujemo (in še posebej takrat kadar tega ne znamo pravilno skomunicirati), smo namreč lahko tudi zelo razočarani. Prav tako je od drugih skoraj nemogoče pričakovati, da se bodo do nas vedli na način kot si mi to zamišljamo. Zato je v odnosu zelo pomembno, da dosti komuniciramo in se naučimo izražati svoja čustva, notranja doživljanja in tudi potrebe. Ko praviš, da sta se že pogovorila, ampak ker nista našla rešitve, tega ne želiš več omenjat, se s tem ne približuješ rešitvi, ampak povečuješ svojo notranjo stisko. V odnosih z drugimi se s tovrstnimi izzivi zelo težko spopadamo sami.
Predlagam ti, da se s svojo punco vseeno poskusiš ponovno pogovoriti. Povej ji kaj doživljaš, kako vajin odnos vpliva nate in zakaj je do tega prišlo. Morda se bosta morala pogovoriti tudi večkrat. Vedi pa, da gre morda res za normalno spremembo in je njen način izkazovanja ljubezni malo drugačen kot pa je bil na samem začetku. Predvsem bi poudarila, da pazi nase in se imej rad. Nujno je, da se pomiriš, da se težave s spanjem in apetitom prenehajo in ne stopnjujejo. Pomembno je tudi, da se v odnosu oba dobro počutita, čeprav je povsem normalno, da prihaja tudi do težav, vzponov in padcev in takrat je res pomembno to, kako partnerja komunicirata med sabo (včasih pa žal tudi ne gre in se izkaže, da zveza ni dobra za blagostanje posameznikov).
Želim ti vse dobro.