Živijo!
Imam težave s sošolci.
Sem z letošnjim letom na novi šoli in na tej šoli me jemljejo kot bedaka saj imam stalno spremljevalko.
Imam ADHD.
Imam pomoč v šoli ampak to mi nič ne pomaga da dobim prijatelje.
Sošolci se do mene grdo obnašajo.
Me tepejo, govorijo kletvice,...
Hvala za odgovor!
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen!
V svojem sporočilu pišeš o tem, da imaš na novi šoli težave s sošolci, saj si žrtev medvrstniškega nasilja. Zelo mi je žal, da se ti to dogaja. Nasilje v nobenem primeru ni sprejemljivo. Predstavljam si, da ti je hudo.
Najprej bi ti rada sporočila, da si zelo pogumen, da si se v stiski obrnil na našo svetovalnico - žrtve medvrtsniškega nasilja zaradi strahu pred izpostavljanjem redko poiščejo pomoč. Praviš, da imaš diagnosticirano motnjo pozornosti s pridruženo hiperaktivnostjo in imaš s tem namenom tudi stalno spremljevalko. Kako se ob njej počutiš? Sta se ujela? Ti je v pomoč?
Žal so predsodki o posameznikih, ki imajo težave z duševnim zdravjem, še vedno (preveč) pogosti, v šolskem okolju še toliko bolj, ker se otrokom in mladostnikom težave ne predstavijo kot del življenja. To seveda nikakor ni opravičljiv razlog za to, da vrstniki nad teboj ali komerkoli drugim izvajajo nasilje.
Tvojo situacijo bi rada bolje razumela, zato imam zate nekaj vprašanj… Kdaj vrstniki nad teboj izvajajo nasilje - med odmori, med poukom ali po šoli, izven pouka? Je spremljevalka v tem času ob tebi? Trpinčijo še koga drugega, ali se spravljajo le nate?
Kako pa se razumeš z drugimi sošolci? Imaš slučajno kakšnega sošolca, s katerim si že poskusil stopiti v kontakt in biti njegov ali njen prijatelj?
Spodbujam te, da poiščeš pomoč tudi na šoli - šolska svetovalna služba ti je zmeraj na voljo, sploh če si v stiski. Tam so, da ti pomagajo, pomagajo razrešiti spore med sošolci in posredujejo pri medvrstniškem nasilju.
Rada bi te podprla in pomagala, zato te lepo vabim, da odgovoriš na moja vprašanja. S tem mi boš pomagal, da ti bom karseda najbolje svetovala.
V pričakovanju odgovora te lepo pozdravljam.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)
ML
ML12
Pozdravljen!Se še to vedno dogaja?Jas hodim v 7.razred in se do letos imela spremljevalko (mojo mamico seboj v solo)zato ker imam Sladkorno blozen tipa 1.Tudi sama se spopadam z enakimi težavami.Verjemi mi ,da najbolj pomaga če jih ignor.ker če jim bos vračal ne bos imel mira.Jas sem jim še encas vracala potem sem obupala nad tem ker je bilo še samo slabse.Kako ti gre pa v soli (ocene)?Imas BFF -frenda/frendico?Verjemi tudi prijatelji ti lahko v taki situaciji veliko pomagajo.Jas imam 5 -pravih prijateljic ki mi vedno stojijo ob strani in se nikdar ne norčujejo.Najdi si prijatelje ,če jih še seveda nimaš.Verjemi mi pomagalo ti bo.Lep pozdrav,ML12.
te
težave
Živijo!
Smo se malo zmenili z razredničarko, ampak mi nič ni pomagalo.
Vsi fantje oz. sošolci so se obrnlili proti meni in so se lagali da jih jaz kao tepem.......
Jaz sem sam.............
Hočem se ubiti in tudi kmalu se bom...............................
adijo
Uredništvo
Sara Holjević
Odgovor svetovalke:
Živjo!
Veseli me, da si se ponovno oglasil. Spraševala sem se, kako si, saj od tebe nisem prejela odziva. Žal mi je, da se tako počutiš in da si v tej neprijetni situaciji. Predstavljam si, da ti je zelo hudo.
Napisal si, da se hočeš ubiti. Ali imaš že določen načrt, kako bi to izvedel? Si že razmišljal o tem, kdaj bi to storil? Želim, da veš, da mi ni vseeno zate in za to, kaj se ti dogaja. Rada bi, da skupaj najdeva rešitev, ki ti bo ustrezala, saj sem prepričana, da obstaja kakšna.
V primeru, da bi ti bilo pretežko in bi se ti negativni občutki zdeli nevzdržni, predlagam, da kontaktiraš eno izmed ustanov, ki nudijo pomoč in pogovor takrat, ko to potrebuješ:
- TOM telefon za otroke in mladostnike 116 111. Pokličeš lahko vsak dan med 12. in 20. uro - klic je brezplačen.
- Zaupna telefona Samarijan in Sopotnik 116 123. Pokličeš jih lahko 24 ur na dan, vsak dan - klic je brezplačen.
- Klic v duševni stiski 01 520 99 00. Pokličeš jih lahko vsak dan med 19. in 7. uro zjutraj.
Nikakor nisi sam. Jaz sem tukaj zate, prav tako pa berem, da tudi tvojim vrstnikom na spletu ni vseeno zate.
Razumem, da je tvoja situacija v šoli nevzdržna. Kaj lahko narediva, da se težave olajšajo? Kaj še lahko naredi razredničarka, kaj šolska svetovalna služba, kaj morda lahko storijo zate tvoji starši?
Ni mi vseeno zate. Oglasi se in bova skupaj poskušala priti do rešitve.
Se slišiva?
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)
te
težave
Pozdravljeni!
Hvala za pomoč!
Se kmalu spet slišimo!
Lep pozdrav!