Spoštovani,
pišem vam, ker imam v šoli težave z učiteljico. Je zelo stroga in nesramna, vedno se dere... Največkrat se dere name. Velikokrat ostanem doma, ker mi je slabo, glava me boli itd.- to mislim, da se dogaja zaradi učiteljice. To se je zgodilo tudi pred-prejšno sredo(2. aprila) do petka (11. aprila) oz. manjkala sem. Začeli smo s pisnim deljenjem (ko me ni bilo v šoli), zato nisem razumela kaj so delali. Mama je po e-mailu prosila učiteljico če mi lahko razloži kako se to dela. Drugi so se drli (z drugi sem mislila sošolce) in učiteljica jih je umirila, da mi je lahko razložila. Rekla sem ji, da razumem, a ubistvu nisem. Mama je tudi vprašala učiteljico, da bom vadila in poiskala pomoč čez vikend, kar tudi sem. A potem vseeno nisem znala in sem šla v šolo brez naloge. Učiteljica se je drla name, kakor se še nikoli ni (zelo--zelo!). Mami je učiteljica pisala mail-e kako je jezna itd. Potem sem si naslednji dan poiskala pomoč pri sošolcu in zdaj znam. Imeli smo preverjanje in pohvalila me je. Tisti dan smo pri gospodinjstvu delali neke izdelke in šivali. Lahko smo prišli do učiteljice in jo vprašali, če je vse vredu, itd. Jaz nisem šla do nje, ker sem imela občutek, da delam vse vredu. A potem sem ugotovila, da sem naredila vse narobe in moram od začetka. Učiteljica se je začela dret in v trebuhu me je tako zvijalo in glava me je bolela zato sem učiteljico vprašala če grem lahko na stranišče. Rekla je da in na stranišču sem se zjokala. Potem sem šla delat naprej. Zelo dolgo sem rabila, da sem vse podrla, zaro mi je še malo ostalo. Bilo je konec pouka, ostala sem v podaljšanem bivanju in šla domov. Zvečer sem bila tako utrujena, da sem šla spat ob pol osmih. Zbudila sem se ob 5-ih, ker sem preveč razmišljala glede šole. Zelo me je strah. Danes sem ostala doma, ker me tako trebuh boli, da se niti premikat ne morem. Tudi telefona ne bi smela imeti, a sem mi je zdelo, da je pametno, da vam pišem.
Lp
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
svetujem ti, da se o celotni situaciji pogovoriš s svojim razrednikom oziroma razredničarko, ki bo se potem seveda pogovorila tudi s to učiteljico in upajmo, da se bo zadeva uredila. Če te pogosto zaradi stresa boli glava in ti je slabo, predlagam tudi obisk zdravnika, lahko pa se obrneš na svetovalno delavki v šoli in poskušata skupaj ugotoviti, kaj je vzrok za tvoje težave - ali je to res učiteljica ali je za tem še kaj drugega. Pokaže ti lahko tudi kakšne tehnike sproščanja in umirjanja, da te takšne stvari ne bodo tako vznemirile in vrgle iz tira.
Vse dobro ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike