Zivijo!imam fanta ampak mi ni vec vsec.malo me je strah ga pustiti...Kaj naj naredim??????????????????????????
• Le
Lea 12
Pozdravljena, Jose.
Zanima te, kako pustiti fanta, ker "ti ni več všeč"??
Jaz imam zate drugo vprašanje: si (bila) z njim samo zato, ker ti je bil vizualno všeč?
Seveda je vse odvisno od tega, koliko si stara, kaj si od fanta sploh želiš/kaj pričakuješ, kako resno (že) misliš, o čem razmišljaš ...
Če si (bila) z njim samo zato, ker ti je (bil) vizualno zelo všeč in je to minilo, potem mislim, da še ne veš točno, kaj ljubezen sploh je in kako se obanšati, razmišljati, ko si z nekom v zvezi (kar mislim, da ti nisi bila).
Če z nekom resno misliš, tukaj ni vprašanj "Mi je še všeč?", "Mi ni več všeč?", ampak "Se še vidim z njim?", ker ni tako zelo pomember izgled, ampak to, kaj človek nosi v sebi.
;)
Lepo se imej in srečno.
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
V razmislek je seveda odgovor mladostnice, da sama pri sebi definiraš, kaj pomeni, če ti je nekdo všeč in koliko ti je vizualna lepota pomembna v zvezi (ali je to nad vsem ostalim - da je nekdo prijazen, spoštljiv in pozoren do tebe, da skupaj rasteta in se dobro počutiš ob njemu ipd.).
Sicer pa če ne želiš več hoditi z njim, je prav, da si do njega iskrena. Če te je strah, se moraš vprašati, česa te je strah.
Če te je strah tega, da bi potem ostala sama, te lahko pomirim, da je veliko fantov in s katerimi boš lahko delila svoj čas, energijo in pozornost, samo ti moraš najprej dobro poznati sebe, da veš, kaj si želiš in kdo je vreden tvojega časa, energije in pozornosti.
Če te je strah zaradi njega, torej kaj bo on naredil, ko ga boš zapustila, pa ti svetujem, da se pogovoriš s kakšno odraslo osebo, da ti ob tem nudi podporo in pomoč. Fantje (pa tudi punce) znajo velikokrat odreagirati nepremišljeno in impulzivno. To kaže seveda na njihovo nezrelost in če te je tega strah, potem veš, da je pravi odgovor, da zvezo končaš.
Žal ne vem, v katero smer gre ta tvoj strah, zato bi bila vesela, če bi mi povedala kaj več informacij, da ti lahko pomagam. Če pa sem morda ta strah že zajela v odgovoru, pa upam, da boš pogumno naredila tako, kot zase čutiš, da je prav. Ti si na prvem mestu in prav je, da slediš svojim občutkom in stališčem, saj tega zate ne bo mogel narediti nihče drug, kot ti. Prav je, da že zdaj postaviš svojo vrednost in se ne podrejaš, kar ti bo koristilo tudi v prihodnje v življenju.
Seveda pa razhodi niso lahki, ne glede na to kako dolgo je trajala zveza in koliko sta stara. Prav je, da se o tem pogovoriš tudi s prijateljicami in starši, v kolikor čutiš, da ti lahko nudijo podporo. Že s pogovorom in s tem ko se odpremo, se razbremenimo in ne nosimo več tolikšne teže na sebi.
Veliko poguma ti želim.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike