Živjo,
v sošolko sem zaljubljen že 4 leta in ko sva bila stara približno 9 in 10 sva se zelo veliko družila. Nato pa ko sem prišel v 6. razred se pa ni hotela več družiti, ni se pogovarjala z mano, niti pogledati me ni hotela. Ko smo imeli šolske plese sem jo vprašal če bi z mano plesala in je vedno rekla ja, a potem ko je bilo konec s tem, je bilo spet vse kot po starem. Letos sem jo tudi vprašal in je tudi rekla ja, pa tudi kdaj se mi nasmehne pri pouku, ampak v šoli se pogovarja in zabava z enemu mojemu drugemu sošolcem. Mi lahko pojasnite kaj naj naredim?
Lep pozdrav
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Živijo!
Razumem, da ti je težko, ker ti je sošolka všeč in sta skupaj preživela lepe trenutke,  zdaj pa imaš občutek, da se je nekaj spremenilo in ne veš, zakaj. Takšni trenutki znajo biti res zapleteni in lahko povzročijo veliko zmede in žalosti.
To, da ti reče "ja" za ples in se ti včasih nasmehne, ti verjetno daje upanje, da se nekaj le dogaja med vama — a hkrati se potem spet oddalji, kar je težko razumeti. Lahko je, da je prijazna, a da te ne vidi na isti način, kot ti vidiš njo. Lahko pa je tudi, da je sama zmedena glede svojih občutkov, kar se v teh letih dogaja pogosto.
Zato bo moj nasvet precej splošen, ampak ne enostaven!
Poskusi se z njo iskreno pogovoriti. Povej ji, kaj doživljaš in kako se počutiš. Tako boš najlažje izvedel, kako stvari dejansko stojijo.
S tem ji boš pokazal, da si iskren in da si želiš spoštljivega odnosa. In tudi če ne bo želela govoriti, bo tudi to jasno sporočilo. Včasih je bolje stati na trdnih tleh kot tavati v nejasnosti. :)
Držim pesti!
Cita Jenko, mag. psihologije
• Lu
Lublančan Andrej
Hvala za odgovor