Sprva vam hvala ker ste mi velikokrat pomagali
Pač jaz nissm nek dohtar o ljubezni pač v eno prijateljivo sem poznava se že dobrih 9 let in zadnjič sem ji priznal da ssm vanjo kar se mi zdi da obžalujem ler ke izpadlo čudno vdaj meni se zdi
Odpisala mi je takole
Aaaaa kok lepo od tebe drgač, zakaj bi te zaradi tega blokala. Sej sm ti rekla da nimam chrusha ampak okej. Sam sem ti rekla unkrat sej veš da zaenkrat še razmišlam o fantih pa zaljubljenosti pa to če me štekaš????Drgač pa da si upaš tkole povedat, vsaka čast ni jih veliko takih????
Aja star sem 14 in pač res nevem po eni strani mi ta prijateljica vse pomeni zmeraj mi je stala ob strani in res mi pomaga v življenju in res bi bil z nko in kot dem že rekel nevem kalo sploh zgleda da si z nekom pri teh letih pač eni pravijo samo pogovarjanje eni pravjo objemanje eni crklanje pač res nevem še sam nevem po eni strani si želim punco po eni strani mam 4 konje pa 22 deugih živalih li jih rihtava z bratom mojim in imam dosgi ampak nevem še sam spet je res da mi je mogoče všeč ena lara pa mi ni sper tolk ker pač zame je edina mera vseen mi je če se liči al pa rihta amoak edina mera oa mi je da ti zna stati ob strani pa da ji ni problem si umazazi roke i ja oač vem butasta vprašanje amoak nevem kje naj drugje odgovor in ja mi lahko poveste kaj naj naredim tufi če mam kmečko logiko nisem spet toliko pameten in odgovorite v čim večjem številu aja pa tej najboljši prijateljici je ime ema
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Mislim, da si pokazal veliko poguma, ko si Emi iskreno povedal, kako se počutiš. Iz njenega odgovora se zdi, da te ima zelo rada kot prijatelja, vendar trenutno ne čuti enako. Hkrati pa si njeno sporočilo interpretiram tako, da je vesela, da si ji to povedal in to ne bo spremenilo vajinega odnosa. Tudi njen odziv se mi zdi zelo prijazen in spoštljiv.
Pri 14 letih (pa tudi prej in kasneje) ni nobenega pravega recepta, kako izgleda zveza. V vseh obdobjih je najpomembnejše to, da se oba v odnosu dobro počutita in da je prisotna iskrenost. To, da ceniš zvestobo, podporo in iskrenost ter imaš rad živali in svoje hobije, so lepe lastnosti. Ne hiti v zvezo samo zato, ker jo imajo drugi ali ker naj bi se tako od tebe pričakovalo. Ker se ne.
Vse v svojem tempu!
Srečno!
Cita Jenko, mag. psihologije