Ravnokar sem se skregal s prijateljico. Razlog je, da sem bil preveč nadležen, kar se mi pogosto dogaja, saj se na določene osebe zelo močno navežem in potem kar pogosto pišem, saj nimam nikogar (ona je bila edina prava prijateljica, ki me je vedno razumela in nikoli obsojala).
Zdaj pa ne vem kaj naj naredim, saj brez nje na nek način ne znam.
Hvala za odgovor!
• Ja
Jaz123girl
Zdravo,
imam nasvet. Poskušaj se prilagoditi - tako se bodo tudi tvoji prijatelji, in vse bo ok. Če so tvoji pravi prijatelji, ti bodo oprostili. To bi naredili tisti ta pravi ✨
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen, Kali!
Najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnil na našo Svetovalnico. Razumem, da te situacija boli in to je povsem normalno - ko nam nekdo veliko pomeni, je prepir lahko res težak, še posebej, če se zdi, da smo to osebo morda izgubili.
Pišeš, da si bil nadležen, ker se močno navežeš na ljudi. To je nekaj, kar se dogaja mnogim, ki si želijo bližine, razumevanja in občutka varnosti v odnosih. Tvoja potreba po povezanosti ni nič slabega – pomeni, da znaš čutiti in da ti je mar. Včasih pa se ta želja izrazi na način, ki lahko druge malo preobremeni, in takrat pride do nesporazumov, kot se je zgodilo zdaj.
Morda bi bilo dobro, da prijateljici čez nekaj časa napišeš mirno sporočilo - nekaj preprostega, a iskrenega, s čimer ji boš izrazil željo po nadaljevanju vajinega prijateljstva in pripravljenost po tem, da v vajinem odnosu  spoštujeta osebne meje obeh. Hkrati ne pozabi poskrbeti nase in na svojo dobro počutje - poskusi se zamotiti z aktivnostmi, v katerih uživaš in se pogovoriti z osebo, ki ji zaupaš - lahko se pogovoriš s šolsko svetovalno delavko, vedno pa se lahko spet obrneš name, z veseljem ti bom prisluhnila.
Želim ti vse dobro na tvoji poti,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)