Pozdravljeni,
prihajam iz okolice koroške. Imam problem z mojim fantom. To mi povzroca veliko stisko in potrebujem vaš nasvet.
Imava se zelo rada vendar ko sva skupaj on posveča večino svojega časa svojemu telefonu in računalniku. Na začetku zveze telefona niti pogledal ni zdaj pa po 10mesecih je čisto drugače. Ne mine niti sekunda da ne bi gledal v svoj telefon. To mi ni všeč. Ko mu kaj povem me niti ne sliši in moram ponavlajti še enkrat. Nič ne naredi ker neprestano gleda v ekrane. Ko sem pri njemu je ves čas za računalnikom. Ne posveča mi časa in to me jezi. Zato sem tudi vecino časa slabe volje. Ko mu povem da je prevec za telefonom in da je zasvojen mi vedno odgovori "ti to rečeš? Sebe poglej kako gledas v telefon ves čas"  ja pogledam včasih kakšno sporočilo in pobrskam kakšno stvar. Vendar absolutno nisem tako takooo ogrmono za telefonom kot on. Ko pride k meni jaz takoj odložim telefon in se mu posvetim, on pa samo zija v ekran in gleda vse mogoce na internetu. To mi ni všeč in veliko krat sva se o tem ze pogovarjala. Vendar dobene spremembe. Veliko stvari sem ze poiskusila vendar ne pomaga nic. Rada ga imam zelo in on mene, oba sva odlocena nadaljevati zvezo in vse amapk kar se tiče teh naprav kaže grozno. Nevem kaj naj še storim. In potem me on napada kako veliko sem jaz na telefonu... ne razumem ga. Vidim da me ima rad amapk to nejgovo neprestano gledanje u telefon je naravnost preveč. Še posebej pa v računalnik. Zasvojen je prevec. Mocno si zelim nadaljevati z njim ker se imava rada in brez drug drugega nemoreva. Amapk ta njegov telefon je pa groza. Ali mislite da sem mu nezanimiva? Enostavno je ne poslušen. Bi mu morala samo zagroziti z ločitvijo? Kaj bi bilo najbolje da storim?
Poleg tega pa je še en problem. On veliko "fugira". To me zelo moti. Povedala sem mu in vse ampak glede tega ne stori ničesar. Zapravlja denar za te fuge, denarja pa nima ravno veliko. Zasvojen je tudi s tem in to zelo. Obljubil mi je ze da bo nehal pa še zdaj ni nic. Enostavno mi gre na zivce ker brez njih ne zdrži. To mi povzroca velik stres... saj on funkcijonira samo takrat ko jih ima. Ko pa mu jih zmanjka pa je vse narobe in se jezi name. Vidim da je zasvojen. Povedala sam mu ze 100krat da me to moti.. on pa nic ne naredi.  Ko mu povem da je prevec zivcen ker nima fug je kar ogenj v strehi. Se jezi name in seveda to zanika. Jaz pa vem da je res. Enostavno ne zdrzim vec. Rada pa ga imam seveda vseeno. Ampak dolocene stavari pa so katastrofa. Kaj naj storim glede tega? Z njegovimi starsi in z vsemi se dobro razumem. Tudi on z mojo druzino. In res nimam namena koncati to zvezo. Vednar so problemi ki pa jih hocem resiti. Kaj mi svetujete da naredim? Cisto sem izčrpana od sekiranja oz. Od tega stresa ker me vse tako prizadane. Kakšno rešitev bi lahko našla?
Vem da sem navedla kar nekaj podatkov in razumem če neboste mogli vsega odgovoriti. Hocem se samo posvetovati o mojih problemih in jih nekako rešiti. Veselim se vašega odgovora in upam da vam nisem naredila prevec dela ????
lepo vas pozdravljam
PIKAPOLONICA :)
• Me
Megi
Ja, jaz sm tut imela eno prijateljico, ki je bila skos na telefonu. Ko sm bila pri njej je skos gledala na tiktok, jaz pa sem brala knjigo. Spontano sva se nehali družiti.
• sa
samo moje mnenje
Ce bi bila jaz na tvojem mestu, bi ga pustila. Zate nevem in te popolnoma razumem tudi ce ga ne bi, ker vem kako je imeti nekoga rad. Ko sva sama prevec na telefonu mu ga enostavno vzamem iz rok. Vem, da je malo grdo a naj se odloci: telefon ali jaz. Enako lahko poizkusis ti ce te tovrstne stvari motijo: racunalnik ali jaz, oboje (posebej naprave v veliki meri) ne bo slo skupaj. Imam neke vrednote in te zelik, da jih goji tudi fant. Upam, da bosta resila tezave <3
• Se
Senica
Hej,tudi jaz imam nekako podobno zgodbo ampak z mojo najboljšo prijateljico.Torej vprasaj ga najprej:"Jaz ali tvoj telefon,racunalnik,fuge".Tako bos videla na kaj je bolj navezan,ce rece na ta telefon...mu reci da ga bos pustila saj ljubica zasluzis si boljsega nekoga,ki ti daje pozornost.Če pa izbere tebe pa mu predlagaj da greta npr. kam na piknik brez telefonov le z piknik odejo in košaro,mogoce tudi kam v naravo,tak ki ves da ne bo mogel imeti telefona oz. Kjer ti bo posvetil cas.
ampak, tudi ce ga pustis al on tebe ne joci,saj ga bos prebolel ampak bo trajalo nekaj meseco bos videla da se ti bo nebo razjasnilo in ga ne bos imela tako pri srcu vec(mal nesramno sorry:(()bos pa zacutila olajsanje ampak nikoli nikoli nikoli se ne zaljubi še enkrat torej drugic ker boš samo gledala na pretekle samo lepe spomine.
• Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Razumem, da se soočaš s težavami v svoji zvezi, kar je lahko zelo težko. Pomembno je, da se soočiš s temi težavami skupaj in iščete rešitve. Verjamem, da se občasno počutiš kot v tekmi z zasloni za pozornost tvojega fanta.
Zagotovo je prva od rešitev odkrit pogovor, v katerem izraziš občutke (manjvrednosti, spregledanost, odrinjenosti) zaradi uporabe telefona. Pomembno je poudariti koliko ti čas, ko sta skupaj pomeni in da bi ga rada izkoristila za skupne dejavnosti. Vprašaj ga, zakaj mu digitalne tehnologije toliko pomenijo, ter morda skupaj najdita pomen tehnologije in njeno mesto v času, ko sta skupaj.
Kot predlog morda lahko izvedeta skupne dneve ali popoldneve brez zaslona - torej oba za določen čas ne uporabljata telefona ali računalnika. Ali pa si uporabo telefona, iger ali računalnika omejita.
Skupno lahko pripravita tudi "družinski" medijski načrt, ki bo veljal za vaju - kdo, kaj , kje, koliko, lahko uporablja zaslone, kaj se zgodi ob uspehu ali neuspehu upoštevanja dogovora: https://www.logout.org/sl/za-druzine/druzinski-nacrt-uporabe-zaslonov/
Na enak način lahko izpostaviš tudi svojo skrb zaradi uporabljanja fug. Verjamem, da fanta te pomirjajo, zato je dobrodošlo, da najde ali najdeta boljšo alternativo.
Če bosta opazila, da gre pri obeh stvareh že za zasvojeno rabo, pa morda preverita tudi možnosti stokovne obravnave.
Vse dobro!
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka